Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT vet ikke hvor de kan levere

Anbefalte innlegg

For en måned siden bestillte jeg det som så ut til å være beste bredbånds løsning for meg. Jeg var i kontakt med NetGenTel før bestillingen ble ordnet hos annen ISP, men etter å ha sjekket dekning sa de sa at det ikke kunne tilkobles på denne adressen eller i dette området.

Jeg spurte om utbygging bare fordi jeg var nysgjerrig, det de sa var at det skulle bygges ut her og ikke pågikk det noe i dette området heller...

Nå som jeg har fått internett som jeg bestillte fikk jeg mail om at det ver no tilbud og en sånn telefon nummer sjekk fra NGT, jeg fyllte ut bare for morro skyld og skulle sammenligne prisene, MEN DA kom det opp, jadda du kan få NGT ADSL - Bestill her :o :o :o Rrrrrright...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MEN DA kom det opp, jadda du kan få NGT ADSL - Bestill her :o :o :o Rrrrrright...

Alpha eller sprekere?

De har jo fått en kraftig økning i dekning nå som de har begynnt og videreselge Telenor sin løsning men der er de bare en av mange i og med de ikke tilbyr noe sprerke linjer enn alle andre.

Lenke til kommentar
Det var bare Alpha 704/128 og 1024/256 så det KAN jo hende at det har oppstått en missforståelse, men de sa det var 0 levering i dette området i det hele og store så :shrug: Synes det er veldig svakt av dem.

Hehe, de anser vel neppe og levere på TN sitt nett for en utbygging.

Men dette er jo en bagatell i forhold til hva de har drevet med i forhold til sin egen utbygging.

De har satt dato for utbygging og folk har trodd på det, men så har de ombestemt seg og fjernet de fra planene osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...