Gå til innhold

Hotmail konto blokkert. PS3

Anbefalte innlegg

Hei:) er ny her. vet ikke om dette er riktig plass å plassere tråden.

eg har ett problem. eg har en PSN konto der Hotmailen eg har brukt har blitt blokkert. det er ei god stund sida, men eg tenkte idag: tenk viss ps3en streiker. da må jo eg begynne alle spill og lignende på nytt. og eg mister det eg har kjøpt. eg hugser ikke passordet til PSN kontoen. det er lagret på Ps3en. eg har prøvd å få tilsendt passordet til hotmailen på telefon. men det funker ikke... eg har prøvd å få den tilbake me informasjon. men eg hadde ikke så mye info på den. er det noen som vet hvordan eg kan få den tilbake?? takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei:) er ny her. vet ikke om dette er riktig plass å plassere tråden.

eg har ett problem. eg har en PSN konto der Hotmailen eg har brukt har blitt blokkert. det er ei god stund sida, men eg tenkte idag: tenk viss ps3en streiker. da må jo eg begynne alle spill og lignende på nytt. og eg mister det eg har kjøpt. eg hugser ikke passordet til PSN kontoen. det er lagret på Ps3en. eg har prøvd å få tilsendt passordet til hotmailen på telefon. men det funker ikke... eg har prøvd å få den tilbake me informasjon. men eg hadde ikke så mye info på den. er det noen som vet hvordan eg kan få den tilbake?? takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...