mike88 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Trist å lese at du har blitt slått og at du prøvde å ta ditt eget liv.. virker som du har vært i gjennom mye, bare å si ifra hvis du skulle trenge en å snakke med:) 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Leser OP fortsatt tråden da? Lenke til kommentar
vesla Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Kjære Trådstarter. Du er 18 år. Du har sikkert 60-70 år igjen av ditt liv, og du trenger ikke stresse med å finne deg en kar. Du sier du vil ha noe ekte og rent, men er ikke også dette noe du kan finne i et godt vennskap? Du forteller om at du har blitt mobbet, prøvd å ta selvmord og at du føler deg litt tykk, men dette er ikke unormalt for en tenåring. Mobbingen kommer du over, du er allerede en sterkere person, ettersom du er i stand til å fortelle om det. Flere som har blitt mobbet, snakker ikke mye om det - minnene er for sterke og de vil bare glemme. Du er også åpen om selvmordsforsøkene, og det er tøft gjort. Selvmordsforsøkene må også ha vært med på å gjøre deg til en tøffere person, fordi det kreves mot å ikke gjennomføre de. Når det gjelder vekt, er det ikke unormalt å ha litt ekstra. Selv har jeg aldri verken følt meg tynn eller vært tynn, og det har vel grodd på meg. Mer å ta i - mer å være glad i, ikke sant? Du er jo heller ikke så opptatt av at karen du finner deg er en med sprettrumpe, men heller en med interesse DU liker - og det er det aller viktigste. Prøv å gjøre ting i små steg, kanskje finne deg noen nye venner innenfor en spesiell interesse du har, oppsøke lokale klubber og lag å treffe folk der, osv. Du trenger ikke gjøre alt på en gang. Du er også bare 18 år, og har mange år igjen. Begynn i det små, sett deg små lister på hvor du vil begynne, og ikke prøv for hardt - da vil du se at ting faller på plass av seg selv, etterhvert. Lykke til. 2 Lenke til kommentar
ntls Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Leser OP fortsatt tråden da? Lurer jeg også på, har da ikke sett noe svar fra innlegg som andre har bidratt med... Har da ellers noe jeg kunne sagt selv, men det ser jeg lite vits i om det skulle havne på tomme ører. Lenke til kommentar
RickyRon Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Synd å måtte si det @vesla, men TS er ikke noen sterk person nei. Tvert imot. Det ser man på måten hun skriver på, f.eks: * Hun blåser opp det negative og tar selv små bagateller altfor tungt * Slik hun beskriver sine problemer gir meg inntrykket av at hun er svak og usikker (hun baserer sitt selvbilde bl.a. på om gutter tiltrekkes av henne eller ei) * Hun begikk selvmordsforsøk Ingen blir tiltrukket av en slik person. Jeg sier ikke dette for å trolle, jeg sier hva jeg mener om den saken. Jeg synes synd på deg TS. Glem det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Lykke til med å finne noe ekte og ærlig i Norge iallefall! Lenke til kommentar
Lixxon Skrevet 7. juli 2012 Del Skrevet 7. juli 2012 hvor er trådstarter fra hen =)? Lenke til kommentar
teodor1403 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Heihei, ville bare si at jeg kjenner meg igjen på mange av punktene dine, og tenkte kansje prøve og få kontakt med deg så slenger med eposten min [email protected] Hilsen gutt på 18 år Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 4. desember 2012 Del Skrevet 4. desember 2012 Beklager, men det at du forsøkte å ta selvmord osv, etter ett forhold som egentlig ikke eksisterte, sier vel det meste... Hei du, skjerp deg. Det er et menneske du prater til. Vedkommende har følelser. Oppfør deg ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå