Utah Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er 14 år og trenger anbefalinger til bøker som inneholder sverdkamper, pil og bue osv. Sier ikke nei til bøker som ligner de fire og han som gjør galt verre heller. Har lest 13 av Wheel of time bøkene, og driverpå med ASOIAF. Så om dere har noe innen denne sjangeren å anbefale, så fyr løs! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis du ikke har lest bøkene til Tolkien vil jeg anbefale de, samme med Narnia. Lenke til kommentar
Utah Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Har lest Hobbiten, men kom meg aldri gjennom LOTR Narnia er lest, og jeg likte dem godt Takk for svar Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Joe Abercrombie - The First Law (de enkeltstående bøkene hans er også gode). Lenke til kommentar
muffincoil Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Skal ikke se bort ifra at du kommer til å like Sword of Truth-bøkene til Terry Goodkind. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå