fiskfisk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Natt til mandag braker det løs på Nintendo sin E3-pressekonferanse i Los Angeles. Les hele saken Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Ugh jeg så etter tall derp. Endret 3. juni 2012 av eleNef Lenke til kommentar
wezz Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 ????... Nintendo skal vel ha sin pressekonferanse etter både microsoft og sony og sendingen vil starte om 2 dager. Microsoft sin er i morgen klokken 18:30 norsk tid om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Dette er pre-E3 konferanse. De har visst mye å presantere om blant annet WiiU og 3DS content. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg er sliten, noen som kan fortelle meg i timer når dette starter norsk tid Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Den starter nå klokken tolv. Sjekk ut denne tråden hvor vi tar diskusjonen rundt det. Her er stream. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hvorfor kan ikke japanerene finne noen som snakker flytende engelsk for slike ting? Men Nintendo må nok nok en gang levere gode spill til sin egen konsoll, for rapportene fra de som utvikler for neste generasjons konsoller lemner ikke mye håp til Wii U. Endret 3. juni 2012 av hvakrg Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvorfor kan ikke japanerene finne noen som snakker flytende engelsk for slike ting? Men Nintendo må nok nok en gang levere gode spill til sin egen konsoll, for rapportene fra de som utvikler for neste generasjons konsoller lemner ikke mye håp til Wii U. Rapportene går i alle retninger, som du ville vist om du fulgte med. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vet ikke hvilke rapporter du har sett, men IGN's undersøkelse blandt de som faktisk utvikler for neste generasjons konsoller er ikke hyggelig lesning for Nintendo. http://www.ign.com/articles/2012/06/01/the-next-generation-according-to-game-developers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå