Tor r Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Svale Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kunne nok vert klarere,likte det litt likevel,bilde tatt med blits,sharpen og støyreduksjon.vignet synest eg sto godt til bilde her. Evalueringsnivå Tips: Jeg ønsker tanker rundt hva som trekker bildet opp og forslag til forbedringer. Link til bildesiden Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fint bilde av svalen, naturlige farger og god skarphet.Kanskje litt trangt i underkant. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Synes bakgrunnen passer så fint her. Modellen din gjør god jobb, og poserer med avslappet nærvær. Fint fuglebilde. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Pent bilde av låvesvalen. Som du selv har nevnt er det ikke av det mest skarpe portrettet. Likte også vignetten her ja. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fint å se svalen så nær - et bra skudd! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Fint bilde av svalen, naturlige farger og god skarphet.Kanskje litt trangt i underkant. Takk for fin tilbakemelding. Synes bakgrunnen passer så fint her. Modellen din gjør god jobb, og poserer med avslappet nærvær. Fint fuglebilde. Takk for tilbakemelding. Pent bilde av låvesvalen. Som du selv har nevnt er det ikke av det mest skarpe portrettet. Likte også vignetten her ja. Kjekt du likte vigneten. Fint å se svalen så nær - et bra skudd! Takk så mye!! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Så søt kan man altså bli - da gjør det ikke så mye om det ikke er av de skarpeste! Fint også å se den plassert i sitt naturlige miljø. Det eneste tipset jeg vil komme med er å hente frem flere detaljer fra det hvite brystpariet - det synes jeg stikker seg litt for mye ut. Det kan enkelt gjøres i etterbehandlingen, for jeg ser at det er ikke noe utbrent her. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) Så søt kan man altså bli - da gjør det ikke så mye om det ikke er av de skarpeste! Fint også å se den plassert i sitt naturlige miljø. Det eneste tipset jeg vil komme med er å hente frem flere detaljer fra det hvite brystpariet - det synes jeg stikker seg litt for mye ut. Det kan enkelt gjøres i etterbehandlingen, for jeg ser at det er ikke noe utbrent her. Fin og utfullende tilbakemelding,Selektivt hvit mot det mørke,helt topp.muligt eg prøver på andre måter og. Endret 4. juni 2012 av Tor r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg