Gå til innhold

BK: Svale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint bilde av svalen, naturlige farger og god skarphet.Kanskje litt trangt i underkant.

Takk for fin tilbakemelding. :)

Synes bakgrunnen passer så fint her.

Modellen din gjør god jobb, og poserer med avslappet nærvær.

Fint fuglebilde.

Takk for tilbakemelding. :)

Pent bilde av låvesvalen. Som du selv har nevnt er det ikke av det mest skarpe portrettet. Likte også vignetten her ja.

Kjekt du likte vigneten. :)

Fint å se svalen så nær - et bra skudd!

Takk så mye!! :)

Lenke til kommentar

Så søt kan man altså bli - da gjør det ikke så mye om det ikke er av de skarpeste! :) Fint også å se den plassert i sitt naturlige miljø.

Det eneste tipset jeg vil komme med er å hente frem flere detaljer fra det hvite brystpariet - det synes jeg stikker seg litt for mye ut. Det kan enkelt gjøres i etterbehandlingen, for jeg ser at det er ikke noe utbrent her. :)

Lenke til kommentar

Så søt kan man altså bli - da gjør det ikke så mye om det ikke er av de skarpeste! :) Fint også å se den plassert i sitt naturlige miljø.

Det eneste tipset jeg vil komme med er å hente frem flere detaljer fra det hvite brystpariet - det synes jeg stikker seg litt for mye ut. Det kan enkelt gjøres i etterbehandlingen, for jeg ser at det er ikke noe utbrent her. :)

Fin og utfullende tilbakemelding,Selektivt hvit mot det mørke,helt topp.muligt eg prøver på andre måter og. :)

Endret av Tor r
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...