English Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Skolen min er rammet av streik - Får jeg da julekarakterene? Jeg har fått 3 flere femmere iår og fått k&h karakteren min opp fra 2 til 4, og da klikker jeg hvis vi får julekarakterene som standpunktkarakterer Noen som kan svare på det? Lenke til kommentar
English Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Tviler på det. Du tviler på at vi får julekarakterne? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Spørs hvor lenge streiken varer. Hvis det er streik frem til sommerferien, eller streiken er ferdig så kort tid før sommerferien at lærerene ikke får satt karakter, så får du nok julekarakterene. Endret 3. juni 2012 av Henrik B Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hva med klageretten da? Den kan vel umulig falle fra. English: Tviler på at du får julekarakterene. Streiken er nok over lenge før sommerferien. Lenke til kommentar
English Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 FAEN I HÆLVETTE. streiken varer nok ikke så mye lenger, men det er jo frist for og sette karakterne imorgen, atlså mandag. Helt fucked hvis jeg få¨r julekarakterne. FAen ta unio, flere hundre land sliter med arbeidløshet og mange har ikke penger til og spise mat, og disse streiker fyfaen. 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis ikke du har merket det kan så frister flyttes. Så vidt jeg vet er det ingenting som tilsier at de ikke kan sette karakterene f.eks neste uke. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Glad vi fikk karakterkortet på fredag og streiken skal opptrappes på onsdag... Men, husk at det er vell mandag 18/tirsdag 19 som er siste skoledag så håpet er her enda Lenke til kommentar
English Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis ikke du har merket det kan så frister flyttes. Så vidt jeg vet er det ingenting som tilsier at de ikke kan sette karakterene f.eks neste uke. Aha, så de kan flytte fristen? Er du sikker på det? Takkgud hvis det du sier er sant. Glad vi fikk karakterkortet på fredag og streiken skal opptrappes på onsdag... Men, husk at det er vell mandag 18/tirsdag 19 som er siste skoledag så håpet er her enda Karakterkortet allerede `på fredag? Heldig med den du. Du sitter vel og håper streiken aldri skal ta slutt Lenke til kommentar
Johanne K Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis ikke du har merket det kan så frister flyttes. Så vidt jeg vet er det ingenting som tilsier at de ikke kan sette karakterene f.eks neste uke. Altså... Vi har tentamener i neste uke, så tviler på at de setter karakterer så tidlig?? Lenke til kommentar
English Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Hvis ikke du har merket det kan så frister flyttes. Så vidt jeg vet er det ingenting som tilsier at de ikke kan sette karakterene f.eks neste uke. Altså... Vi har tentamener i neste uke, så tviler på at de setter karakterer så tidlig?? Jau, da varierer det fra skole til skole. Hos oss er det imorgen - men den flyttes vel pga streik. Når er egentlig muntlig eksamen? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Datoen for muntlig eksamen varierer vel også fra skole til skole. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, går i 10ende så fikk standpunktkarakterene så tidlig, så får vi vitnemålet på avslutninga! Men ja, satser på at skolen min blir tatt ut i streik fra onsdag av for da skal jeg ha muntlig eksamen fremføring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå