Gå til innhold

BK: Costa Atlantica!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint motiv og god eksponering her Svein, men selv om du har lagt bildet i "Visning" så tåler du sikkert å lese:

 

Er enig med H. G. over her om at det blir lite saltvann under skipet, og slik bildet er komponert så konkurrerer skipet med fjellene i bakgrunnen, og skipet taper den kampen om hvor blikket mitt blir styrt. Det ville også gjort seg om bildet var tatt noen sekunder før så det ble mer plass foran baugen.

Lenke til kommentar

Flott båt og natur og bildekvaliteten er på plass. . Du er veldig gjerrig på saltvannet under syns jeg. Jeg ville som vanlig vært litt lenger nede men det er nå meg.

Harald G.

Takker Harald!

Skulle gjerne krabbet nedover i steinura, men foretrakk å nyte en soft-ice oppe på verandaen.... ;)

Ellers så foretrekker jeg nok mer "luft" rundt båtene......, forstår hva du mener ja.. :roll:

Lenke til kommentar

Takker Tjernshaugen! :)

Tåler alt av kommentarer, okkesom!

Valgte nok "visning" denne gangen, da jeg ikke var fornøyd med kompen, men ville vise fram båten allikevel.... Tok et par skudd til hvor båten var mer ideelt plassert, men da var jeg nok for urolig (ble heller uklart på objektet).... :cool:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...