Gutt17 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Liker ei jente som jobber i kassa på en butikk her jeg bor, Hun kikker på meg og smiler til meg når jeg er i butikken. Men åssen skal jeg få kontakt med hun? Når jeg betaler så sier hun hei, Pose? Ja, det vanlige de pleier å si. Vet ikke hvor gammel hun er, men tipper hun er på min alder. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjøpe noe romantisk, si det er til en spesiell jente og gi det til henne etterpå? Spørre om du kan betale med å ta henne med på en date? Men hvis du ikke vil være cheesy og creepy funker det sikkert fett å si at du syns hun ser ut som en veldig kul og grei jente og spørre om hun vil finne på noe en dag Ingen vits å gå rundt grøten hvertfall 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Selger de roser eller noe slikt så kjøp dem, så gir du dem til henne! 3 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Liker ei jente som jobber i kassa på en butikk her jeg bor, Hun kikker på meg og smiler til meg når jeg er i butikken. Når jeg betaler så sier hun hei, Pose? Ja, det vanlige de pleier å si. Ikke for å knuse håpet ditt, men det er jobben hennes.. Hva med Freia melkehjerter? kjøp og gi, men vær forberedt på latter..(forhåpentligvis med deg:)) Lover deg at litt sjokolade vil bli satt pris på når man sitter i kassa på jobb. Endret 3. juni 2012 av Jofred 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Bare forsøk å dra i gang en samtale om et eller annet piss, og si at hun virker som en kul jente og at det hadde vært gøy å funnet på noe en gang … Å kjøpe blomster og gi det til henne fungerer sikkert fint i en jentefilm fra Hollywood, men det ender neppe slik du ser for deg i hodet. Tipper det bare ender i pinlig stemning, evt. at hun sier "å så søtt!" eller noe à la det … Endret 3. juni 2012 av The mighty Quinn 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Episong Skrevet 3. juni 2012 Populært innlegg Del Skrevet 3. juni 2012 Hva med: Hun: "Pose?" Du: "Ja./Nei." Hun: "Kvittering?" Du: "Tja, hvis du kunne tenke deg å skrive nummeret ditt på den, så." Gav tipset til en venn, det fungerte for henne. 36 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke kjøp noe som helst. jeez. Kvitterings kommentaren er jo fjellstø. 2 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Syns den med kviteringa var god ide jeg Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Liker ei jente som jobber i kassa på en butikk her jeg bor, Hun kikker på meg og smiler til meg når jeg er i butikken. Men åssen skal jeg få kontakt med hun? Når jeg betaler så sier hun hei, Pose? Ja, det vanlige de pleier å si. Vet ikke hvor gammel hun er, men tipper hun er på min alder. Er en del kassadamer som er usedvanlig høflige og trivelige. Det betyr bare at hun tar den delen av sin jobb seriøst, ikke at hun er interessert i deg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Er en del kassadamer som er usedvanlig høflige og trivelige. Det betyr bare at hun tar den delen av sin jobb seriøst, ikke at hun er interessert i deg. Det er svært få som er like blide og trivelige hver gang. Sitter man i kassa blir man fort lei når man betjener 1000 kunder om dagen. Er hun høflig og smiler til deg, kanskje holder øyekontakt litt lenger enn vanlig, ville jeg helt klart tatt initiativ. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er svært få som er like blide og trivelige hver gang. Sitter man i kassa blir man fort lei når man betjener 1000 kunder om dagen. Er hun høflig og smiler til deg, kanskje holder øyekontakt litt lenger enn vanlig, ville jeg helt klart tatt initiativ. De er gjerne like høflige og trivelige mot alle kundene. Da er det ingen grunn til å bli innbilsk. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er ei jente som jobber på kiwien her, hu er i hvert fall alltid smørblid! Tror hun er det med alle, men dagen min blir alltid litt lysere bare av at hu sier "pose?" med det bredeste gliset Veit ikke helt hva poenget var, men jeg ble glad av å tenke på hu. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Kjøp for eksempel en sjokolade og når hun sier "det blir 20 kroner," så svarer du "bare hvis jeg får med deg på kjøpet!" 7 Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Det er ei jente som jobber på kiwien her, hu er i hvert fall alltid smørblid! Tror hun er det med alle, men dagen min blir alltid litt lysere bare av at hu sier "pose?" med det bredeste gliset Veit ikke helt hva poenget var, men jeg ble glad av å tenke på hu. Det er ikke tilfeldigvis like ved Ullevål? Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Det er ikke tilfeldigvis like ved Ullevål? Du tenker på hu blonde på kiwi? Endret 6. juni 2012 av hjahre Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hu er alltid sykt blid. Men det er bare hyggelig Er kjipt når kassadamene har en dårlig dag eller bare er sure og gretne. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjøp for eksempel en sjokolade og når hun sier "det blir 20 kroner," så svarer du "bare hvis jeg får med deg på kjøpet!" GJØR DETTE Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Det er ikke tilfeldigvis like ved Ullevål? Hmm, nei, dette er på Trosterud Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Gi gass og prøv med sjokoladehjertene!! Du har ingenting å tape. Prøver du, så får du et svar og vet at du ikke trenger å kaste bort mer tid på hu hvis svaret er negativt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå