Linepusle Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Tusen takk for fyldige svar på mine spørsmål, Jeg faller pladask for fjæra den 16. Juni i all sin eleganse og enkelhet, og politimannen med halvamputasjon er jo herlig! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 20. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2012 Takk for det Linepusle. Fikk du det til forresten? Onsdag 21.juni En dårlig dag på "jobben" i dag, men fikk fanget denne krabaten på brikka om ikke annet. En litt bisarr situasjon i spoiler: Jeg synder litt mot prinsippet om å ikke legge ut dårlige makrobilder, men synes det var en litt artig situasjon så det får gå. Far? klamrer seg fast til et blad mens han gjør visse ting med mor?. Mor? er mer opptatt av å spise enn å spille på lag med far?. En velkjent situasjon fra de norske hjem? Dessverre stakk de av før jeg fikk noe særlig gode bilder av det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Det spoilerbildet er jo helt konge! Der er det mange som har mye å forklare når de kommer hjem Som en sa her om dagen - "Her er et Pro-tips": Jeg mener at en god story i bildet er viktigere enn optimal skarphet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Veldig bra og detaljert på den siste. Tror det er en type sikade. Enig med Tom om spoilerbildet, bilder som viser situasjoner, følelser, handlinger m. m. er mer interessante å se på enn et enkelt objekt mot en jevn bakgrunn, sistnevnte kan være flotte å se på men man blir fort ferdig med dem. De insektene der ser forresten utrolig corny ut, finner du ut hva de heter så gi gjerne beskjed da jeg har et par bilder av samme art. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2012 Må si meg enig i dere med at situasjon overgår teknikk en del ganger, men akkurat i dette tilfellet var/er spoilerbildet hakket for dårlig synes jeg selv. Hadde det vært litt mer fokus på hodet på den fremste karen hadde det vært bedre. Men nok om det. I dag hadde jeg lenge tenkt til å droppe bilde, men like før dagen ebbet ut ble himmelen farget. Så i dag spiller jeg solnedgangkortet! Torsdag 21. juni Telemast i solnedgang En liten edderkopp i spoiler. Fant ut at jeg ikke kunne ha et makrobilde for tredje dagen på rad i og med at temaet mitt er variasjon.... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 21. - Stygge og stilige de der. Bra fanget. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 22. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2012 Fredag 22. juni Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 22. Det ble litt spenning i det bildet.....man aner noe bak trærne..og det skaper litt mystikk, grønt og friskt. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 24. juni 2012 Del Skrevet 24. juni 2012 Takk for det Linepusle. Fikk du det til forresten? Onsdag 21.juni En dårlig dag på "jobben" i dag, men fikk fanget denne krabaten på brikka om ikke annet. En litt bisarr situasjon i spoiler: Jeg synder litt mot prinsippet om å ikke legge ut dårlige makrobilder, men synes det var en litt artig situasjon så det får gå. Far? klamrer seg fast til et blad mens han gjør visse ting med mor?. Mor? er mer opptatt av å spise enn å spille på lag med far?. En velkjent situasjon fra de norske hjem? Dessverre stakk de av før jeg fikk noe særlig gode bilder av det. Hei - jeg har ikke hatt tid til å sette meg ned enda... Det kommer. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 25. juni 2012 Del Skrevet 25. juni 2012 Sliten Audi var vakker i all sin forfallne prakt. Godt fanget! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 En liten oppsamling... Lørdag 23. juni Fra Gøteborg Bonus i spoiler Søndag 24. juni Et dansk insekt En annen vinkel: Mandag 25. juni En dansk edderkopp Tirsdag 26. juni En Ara-papegøye i flukt. Tatt i fugleparken i Kongernes Nordsjælland 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 27. juni 2012 Del Skrevet 27. juni 2012 Solnedgangkortet funker! Vakre farger, har du "hjulpet" fargene mye? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 27. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2012 Solnedgangkortet funker! Vakre farger, har du "hjulpet" fargene mye? Har hjulpet litt, men ikke fryktelig mye egentlig. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 To bilder som virkelig skiller seg ut er tunnelen fra Gøteborg og insektet fra Danmark, må si jeg er imponert over de to der Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Telemast ble flott, men synes alle sis siste her ble veldig bra og variert, fra landskap til makro. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 29. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2012 Takk for det Jann. og Tjernshaugen. En liten oppsamling igjen... Onsdag 27. juni Var en tur til København, var egentlig ikke helt i fotohumør, men et par bilder ble det jo. Regner med at de fleste vet hvor det er... Bonus i spoiler: Torsdag 28. juni Et snev av sommer igjen. Fra stranden ved Gilleleje Fredag 29. juni Jernbanen ved Gilleleje Bonus i spoiler: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Nydelig utsnytt fra Nyhavn; Nyhavn er jo, for mange, drikking og spising, men for meg er Nyhavn like mye sjarmerende hus i flotte farger - og det har du fanget på en nydelig måte.Har du noe lignende av de flotte skutene? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 To bilder som virkelig skiller seg ut er tunnelen fra Gøteborg og insektet fra Danmark, må si jeg er imponert over de to der Enig, 23. var veldig interessant...og de insektene! Er de virkelige? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Enig, 23. var veldig interessant...og de insektene! Er de virkelige? De er nok ekte ja , var heldig med at den satt helt stille i mange minutter, satt i en slags dvale tror jeg. Så hadde god tid til å knipse. Nydelig utsnytt fra Nyhavn; Nyhavn er jo, for mange, drikking og spising, men for meg er Nyhavn like mye sjarmerende hus i flotte farger - og det har du fanget på en nydelig måte.Har du noe lignende av de flotte skutene? Takk for det Tomsi, tok ikke alt for mange bilder der, men et par snapshot av noen skuter+fargerike hus ble det da. Slenger et i spoiler: Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Lørdag 30. juni Vi avslutter junifesten med et aldri så lite seascape. Slet fælt med å velge om jeg skulle gå for et kjølig og kaldt bilde, eller en fargeklatt, men etter mye om og men havnet på den kalde versjonen som "festbilde", kommer sikkert til å angre etter jeg har trykket på "svar nå"-knappen. Slenger et par andre i spoiler. Det har vært en artig måned, jeg hadde ikke trodd at jeg kom til å klare å komme med et bidrag hver dag, men det klarte jeg. Et par dager hadde jeg egentlig tenkt å droppe det, men så har det dukket opp et motiv helt på tampen. Et par litt nødløsninger har det vært, men er godt fornøyd. Jeg har brukt alle de seks objektivene mine (noen mer enn andre), begge husene og føler jeg har klart å variere en del med tanke på motivene. Takk for mange hyggelige kommentarer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå