Gå til innhold

Junifest 2012 - awesnes - Variasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Variert og bra. Liker godt det siste med de duse myke tonene. Ellers er også "Into The Light" blandt favorittene.

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer!!

Onsdag 13. juni

Kom ikke lenger enn til grøftekanten i dag, så da ble det bare et par makrobilder i dag.

Om ikke annet er det en annen fluetype enn sist....

post-38990-0-26909600-1339626943_thumb.jpg

Endret av awesnes
Lenke til kommentar

Jeg liker også refleksjonene - og de fine sommerfargene. :)

Jeg er ganske ny i akam-forum. Jeg lurer på hvor dere legger inn Junifest 2012-lenkene og lenkene til de tidligere festene??

Og Spoiler??? Hvor finner jeg den? Hvis noen er fristet til å himle med øynene, bare gjør det. Jeg vil bare vite hvor(dan).

Lenke til kommentar

Jeg liker også refleksjonene - og de fine sommerfargene. :)

Jeg er ganske ny i akam-forum. Jeg lurer på hvor dere legger inn Junifest 2012-lenkene og lenkene til de tidligere festene??

Og Spoiler??? Hvor finner jeg den? Hvis noen er fristet til å himle med øynene, bare gjør det. Jeg vil bare vite hvor(dan).

Spoiler får du ved å bruke "full editor" når du skriver innlegg.

Det enkleste er å skrive det du vil ha i spoiler først (og evt legge inn bilder som vedlegg) markere dette og bruke knappen til venstre for "skrifttype", altså den tredje knappen fra venstre i den øverste verktøylinjen. Da får du opp en del BB-koder, og bare bla den ned til "spoiler". Det du har markert skal da dukke opp i tekstboksen. Evt så kan du skrive det du vil ha i spoiler i den boksen.

En annen måte er bare å starte med koden [ spoiler] og så skrive det du vil ha skjult og så avslutte med koden [ /spoiler] (men uten mellomrom etter [ )

Det første du lurer på er det som kalles en signatur. Det finner du under "kontrollpanel" og "endre signatur". Sjekk reglene som står der, ikke lov med bilder og maks 4 linjer i signaturen.

Bare spør hvis du ikke får det til.

Takk for kommentarer forresten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...