awesnes Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 (endret) Takk for det Jann. Mandag 11. juni. Ingen junifest uten et dråpebilde... En fargevariant i spoiler Endret 12. juni 2012 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Tirsdag 12. juni Prøver meg på et halvabstrakt bilde i dag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Det var iøyenfallende dråper....og vakker fnokk Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Bilde 11 er fascinerende. Man blir usikker på hva som er opp og ner, og fine linjer og etterbehandling. Liker bilde 12 också. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Variert og bra. Liker godt det siste med de duse myke tonene. Ellers er også "Into The Light" blandt favorittene. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Dråperbilder er en flott ting, ble flott detta og fnoggen. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 11. og 12. juni er fine på hver sin måte - og veldig "norsk sommer". Løvetannfnokkene er deilig drømmende. Liker godt det duse uttrykket. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Takk for kommentarer!! Onsdag 13. juni Kom ikke lenger enn til grøftekanten i dag, så da ble det bare et par makrobilder i dag. Om ikke annet er det en annen fluetype enn sist.... Endret 30. juni 2012 av awesnes Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Torsdag 14. juni Med ei litt utålmodig datter i vogna ble det ikke så god tid til å ta så mye bilder, men noen ble det jo.. Et litt annet utsnitt i spoiler + en bonus Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Benker ved vann, hvem kan motstå det? Fint bilde av en pen vy. Liker spesielt refleksjonene. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 16. juni 2012 Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker også refleksjonene - og de fine sommerfargene. Jeg er ganske ny i akam-forum. Jeg lurer på hvor dere legger inn Junifest 2012-lenkene og lenkene til de tidligere festene?? Og Spoiler??? Hvor finner jeg den? Hvis noen er fristet til å himle med øynene, bare gjør det. Jeg vil bare vite hvor(dan). Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Jeg liker også refleksjonene - og de fine sommerfargene. Jeg er ganske ny i akam-forum. Jeg lurer på hvor dere legger inn Junifest 2012-lenkene og lenkene til de tidligere festene?? Og Spoiler??? Hvor finner jeg den? Hvis noen er fristet til å himle med øynene, bare gjør det. Jeg vil bare vite hvor(dan). Spoiler får du ved å bruke "full editor" når du skriver innlegg. Det enkleste er å skrive det du vil ha i spoiler først (og evt legge inn bilder som vedlegg) markere dette og bruke knappen til venstre for "skrifttype", altså den tredje knappen fra venstre i den øverste verktøylinjen. Da får du opp en del BB-koder, og bare bla den ned til "spoiler". Det du har markert skal da dukke opp i tekstboksen. Evt så kan du skrive det du vil ha i spoiler i den boksen. En annen måte er bare å starte med koden [ spoiler] og så skrive det du vil ha skjult og så avslutte med koden [ /spoiler] (men uten mellomrom etter [ ) Det første du lurer på er det som kalles en signatur. Det finner du under "kontrollpanel" og "endre signatur". Sjekk reglene som står der, ikke lov med bilder og maks 4 linjer i signaturen. Bare spør hvis du ikke får det til. Takk for kommentarer forresten Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 16. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2012 Fredag 15. juni En litt pjusk løvetann. Lørdag 16. juni En liten fjær kom flytende på vannet, og den kom seg ikke unna tidsnok til å unslippe å bli dagens bidrag i junifesten. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Flott minimalistisk komposisjon og etterbehandling i 16. Juni! Fint motiv også. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Flott macro bilde av flua, meget detaljert. Landskapsbilde 14 ble helt nydelig, er så flott med speilinger. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Mye fint her både i nært og vidt, er svak for fnokken og fjæra. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 17. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2012 Takk for hyggelige kommetarer Søndag 17.juni Lovens lange arm men en arm som ikke er så veldig lang lenger.... Den har tydeligvis en oppgave, for dette skiltet hang på en vegg like i nærheten.. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Lovens korte arm kan vel sees på at politiet i dag sliter med resssursmangler ... Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Flotte bilder, 12 juni er nok favoritten. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 19. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Takk for kommentarer. Mandag 18. juni Kom over denne karen i grøftekanten Tirsdag 19.juni En relativt sliten Audi Endret 19. juni 2012 av awesnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå