awesnes Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Brukernavn: awesnes Deltagernivå: Kandidat Utfordring: Variasjon Utstyr: Sjekk signatur Prøver for første gang å stille som kandidat. Skal prøve å variere med motiver og utstyr. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Fredag 1. juni. Kveld på Runde Canon 7D + Sigma 10-20mm F/4-5.6 Endret 3. juni 2012 av awesnes 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Lørdag 2. juni. En fantastisk opplevelse å sitte i Lundeura på Runde da tusenvis av lundefugl trakk inn mot land igjen og satte seg få meter unna oss som satt der. Ikke akkurat et nyskapende og nytt motiv, men lørdagens bilde måtte bare bli av en lundefugl. Canon 7D - Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM Endret 3. juni 2012 av awesnes 5 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Søndag 3. juni Jeg har forflyttet meg til Ålesund, grått og trist vær i hele dag, så da blir det et utsiktsbilde fra Aksla. Canon 30D + Canon EF 24-105mm f/4 L IS USM Edit; La inn en versjon hvor jeg har fjernet CA. Endret 5. juni 2012 av awesnes 2 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Flott Ålesund-bilde og fargerik fugl 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Førtse ble utrolig flott! For noen herlige farger. Lundefuglen likte jeg veldig godt det var flott ass, knallskarpt! 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Fine bilder så langt. Og med god variasjon. skal følge med videre. 1 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Knallbra det første bildet her, med nydelige farger og utsikt. Flott og skarpt lundeportrett. Bra jobba så langt i festen! 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Takk for kommentarer folkens. Mandag 4. juni Jeg forflyttet meg i dag fra Molde og hjem til Oslo. Tok en avstikker innom Trollstigen, prøvde å ta noen ikke fullt så postkortaktige bilder (ble jo noen av de også da). Prøvde også å konvertere det til s/h, men syntes det funket best i farger. Vurderte dette nasjonalromantiske bildet, men da temaet mitt er variasjon ble det dumpet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Artig vinkel fra Trollstigen; helt klart anderledes enn postkortene vi pleier å se 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Blir dratt inn i bilde fra Runde. Brunt, grønt og blått gjør seg bra! Pent portrett av lundefuglen. Fin utsikt fra Aksla, men på min skjerm ser jeg en grønn kant mellom åsen og himmelen. Absolutt vellykket og annerledes trollstige! Min favoritt til nå. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Takk for kommentar. Fin utsikt fra Aksla, men på min skjerm ser jeg en grønn kant mellom åsen og himmelen. Ser det nå jeg også, noe CA (chromatic abberation) som snek seg under radaren under redigeringen. La inn en ny versjon hvor jeg har rettet dette, regner med at det er lov i henhold til reglene... Endret 5. juni 2012 av awesnes Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Flotte bilder. Nydelig av lundefuglen og for noen flotte farger på nr 1. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Takker! Tirsdag 5. juni Tilbake til asfaltjungelen i Oslo, fjorder, daler, fugler og annen vill natur er et tilbakelagt kapittel for denne gangen. "Tvang" meg selv til å ta bilde med 50mm da det var det eneste objektivet jeg tok med meg. "Into the light". Canon 7D + Canon 50mm 1.8 4 Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Veldig fine, varierte bilder. Runde-bildet har flott dragning. Lekkert. 1 Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Veldig flott det siste her "into the light". 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Spesielt det første, som jeg har vært innom og kikket på flere ganger fenger meg mye - tror det må være linjer, lys og farger som fungerer veldig bra. Lundeportrettet gjør seg også bra. Svimlende av Trollstigen og det siste er også veldig bra. Gode og varierte bilder hittil 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fin start på festen med gode og varierede bilder. Liker spesielt "Into the light" og lundeportrettet. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk for hyggelige kommentarer. I dag var det makroobjektivet som var med på tur. Onsdag 6. juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå