Anderspr0 Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Hei! Har ett Radeon 5770 HD skjermkort. Har lyst på mer ytelse i diverse spill. Får jeg mer ytelse om jeg kjøper ett samme kort til, og kjøre de sammen, eller kjøpe nytt? Har dog ikke lyst til å bruker mer enn 1000kr. Har sett lignende kort selges for 500kr brukt, og nytt fra utlandet til rundt det samme. Endret 3. juni 2012 av Anderspr0 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 3. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, du får mer ytelse Det blir bedre å kjøpe et enkelt nyere og dyrere kort som 7850 eller 560 Ti. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513219#reviews Støtter denne crossfire? Om jeg kjøper ett 5770 HD til, så finnes det jo endel med samme "5770 HD" nummeret, noen andre kriterier? (asus, shappire, radeon, xfx +++) Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 det hovedkortet støtter kun 16x/4x crossfire, som skaper masse problemer med ytelsen. Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 det hovedkortet støtter kun 16x/4x crossfire, som skaper masse problemer med ytelsen. Sa meg ikke mye? Ja eller nei? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 5. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2012 det hovedkortet støtter kun 16x/4x crossfire, som skaper masse problemer med ytelsen. Sa meg ikke mye? Ja eller nei? ja, det vil fungere nei, det vil ikke gi bedre ytelse Lenke til kommentar
G-S Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 5770 begynner dessuten å bli for gammelt til at det er særlig aktuelt lenger, selv i Crossfire. 5770 benytter 128bits minnebus, som rett og slett blir for dårlig sammenliknet med moderne kort. Du skal ikke trenge å bruke veldig mye penger for å få noe som er svært mye bedre. Som en annen nevnte tidligere, et GTX560 Ti eller 7850 vil være en langt bedre investering. Lenke til kommentar
Multiverktøy Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 kjøp deg et nytt kort har et lignende selv og det begynner å bli FOR dårlig Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 8. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2012 Samt at 5770 i Crossfire gir microstuttering av en annen verden - nå er det ikke sikkert du er av dem som legger merke til det, men gjør du det så hjelper det ikke hvor mange fps du klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå