Unknown Username Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Som tittelen sier skal jeg møte ex'en min igjen for første gang etter at det ble slutt. Vi ville møtes begge to, men hva kan vi finne på sammen? Trenger raske svar, tusen takk! EDIT: Vi er forresten 20 år begge to. - Erik Endret 3. juni 2012 av Unknown Username Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sex eller se på tv for å overdøve den pinlige stillheten. 2 Lenke til kommentar
Unknown Username Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Sex eller se på tv for å overdøve den pinlige stillheten. Er det dømt til å bli så pinlig da? Haha Film som leder til sex Vet ikke helt om det er sex som er tingen når det gikk rimelig heftig for seg når jeg slo opp, så tror det er greit at vi får pratet ut litt, eller hva tror du? Dere kan ta en tur på bowling Egentlig ser jeg for meg, som jeg skrev til han over her, at vi kanskje kan ha litt godt av å snakke ut om det vi har på hjertet, og det er vel kanskje ikke så lett på en bowlingbane? Men tusen takk for raske svar dere, setter stor pris på det! Lenke til kommentar
Roger865 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bare ta en tur på Peppes eller lignende og snakk ut med en matbit i rolige omgivelser. 1 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hvorfor? Hva er det du vil ha ut av møtet? Du må finne ut det før du bestemmer deg for hva dere skal gjøre. Det å "prate ut" er ingen grunn. Hvis du vil "prate ut" sier du egentlig bare at du vil ha henne tilbake. Det er ikke noe galt i det, egentlig, men du må være 100% sikker på HVA du vil med møtet før du gjennomfører det. Husk alltid: Det er en EX for en grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå