tomastel Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har nettopp kjøpt meg en fin Aprilia SX 50 2011-modell, og synes at den går alt for sakte. Jeg har tenkt å ta ut plomberingen, men har ikke peiling på hvor den er eller hvordan man gjør det. er det noen som kan forklare meg? hvor fort vil den gå da? er det lurt å ha "politiknapp"? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Litt over 60 uten plombering. Plomberingen sitter i eksospotta. Selv slipte jeg den av. Politiknapp ser jeg ikke vitsen med, spesielt ikke når du bare har tatt plombe. Lenke til kommentar
tomastel Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Litt over 60 uten plombering. Plomberingen sitter i eksospotta. Selv slipte jeg den av. Politiknapp ser jeg ikke vitsen med, spesielt ikke når du bare har tatt plombe. Hvor i eksospotta sitter den? hva må jeg ta av for å komme meg til den? og vil helst ta den ut på en måte sånn at jeg kan få den inn igjen, i tilfelle jeg må til biltilsynet med den. Kan så og si ingenting om kjøretøy, så hadde vært fint med litt detaljert info Endret 3. juni 2012 av tomastel Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det vil ikke være mulig å få plomben inn igjen, så om du ønsker det, så kan du egentlig bare glemme det. Kjøp et effektanlegg og ta vare på det originale eksosanlegget. Med effektanlegg vil du gjøre ca 75 km/t. Lenke til kommentar
Herodebird Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Litt over 60 uten plombering. Plomberingen sitter i eksospotta. Selv slipte jeg den av. Politiknapp ser jeg ikke vitsen med, spesielt ikke når du bare har tatt plombe. Hvor i eksospotta sitter den? hva må jeg ta av for å komme meg til den? og vil helst ta den ut på en måte sånn at jeg kan få den inn igjen, i tilfelle jeg må til biltilsynet med den. Kan så og si ingenting om kjøretøy, så hadde vært fint med litt detaljert info Plomberinga sitter i starten av svaneinngangen på anlegget. Det ser slikt ut: Endret 10. juni 2012 av Herodebird 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå