Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg en fin Aprilia SX 50 2011-modell, og synes at den går alt for sakte. Jeg har tenkt å ta ut plomberingen, men har ikke peiling på hvor den er eller hvordan man gjør det.

er det noen som kan forklare meg? hvor fort vil den gå da?

er det lurt å ha "politiknapp"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt over 60 uten plombering.

Plomberingen sitter i eksospotta. Selv slipte jeg den av.

 

Politiknapp ser jeg ikke vitsen med, spesielt ikke når du bare har tatt plombe.

 

Hvor i eksospotta sitter den? hva må jeg ta av for å komme meg til den? og vil helst ta den ut på en måte sånn at jeg kan få den inn igjen, i tilfelle jeg må til biltilsynet med den.

 

Kan så og si ingenting om kjøretøy, så hadde vært fint med litt detaljert info :)

Endret av tomastel
Lenke til kommentar

Litt over 60 uten plombering.

Plomberingen sitter i eksospotta. Selv slipte jeg den av.

 

Politiknapp ser jeg ikke vitsen med, spesielt ikke når du bare har tatt plombe.

 

Hvor i eksospotta sitter den? hva må jeg ta av for å komme meg til den? og vil helst ta den ut på en måte sånn at jeg kan få den inn igjen, i tilfelle jeg må til biltilsynet med den.

 

Kan så og si ingenting om kjøretøy, så hadde vært fint med litt detaljert info :)

 

Plomberinga sitter i starten av svaneinngangen på anlegget. Det ser slikt ut:

TUB810CK_02_LRG.jpg

Endret av Herodebird
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...