Pubé Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Har sett veldig mye rundt på kabinetter de siste dagene, og de jeg har fattet interesse for er: Antec Three Hundred Two Antec Eleven Hundred Fractal Design Define XL Corsair 400R Corsair 500R En liten pro/con liste leg laget for egen oversikt. Atec Three Hundred Two +Pris (500-600) +Rent +Lite -Lite «ekstra» Antec Eleven Hundred +Pent +Greie løsninger -Pris (900-1000) Fractal Define XL +Rent +God plass +Stille +Mange muligheter og valg -Pris (1100-1200) -Størrelse Corsair 400R +Pent +Grei pris (700-750) +Gode løsninger +Håndtak -Klumpete Corsair 500R +Pent +Grei Pris (600-700) +Gode løsninger Utifra lista er det vel lett å se sånn ca hva jeg er ute etter. Airflow Cable management Ikke "glossy" Det må også ha plass til et skjermkort på 30cm (Derfor Define R3 ikke er med) Er det da noen flere jeg burde se på? Endret 3. juni 2012 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Hadde helt oversett det, takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå