Smiletotheworld Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei, hei! Alle har vel tenkt på det spørsmålet en gang...? Men har noen noen gang fått svar på dette? Hva tenker dere om dette? Jeg skulle så gjerne ønske at jeg trodde på det. Men jeg klarer liksom ikke helt å tro det. Vi blir jo minnet på det hver dag... Justin Bieber, for eksempel. Han sier at vi skal fortsette å prøve, for drømmer kommer i virkelighet hvis vi kjemper for det. Jeg vet ikke jeg... Hva tenker dere? 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Det aller meste er oppnålig ja. Det tror jeg alle har fått svar på i løpet av livet. Håper du ikke mener de drømmene man har når man sover, for det høres veldig sånn ut. Og vet ikke hvordan dette er relatert til historie? Endret 3. juni 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Drømmer gir håp. håp har deg gående? 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Du kommer ingen vei av å drømme, handlinger får deg fremmover. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg vet ikke jeg... Hva tenker dere? Du tenker tanker. Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Du ser drømmer gå i knas, men du må likevel fortsette å håpe og drømme. Noe som kan være en utfordring... det er ikke uten grunn at det finnes en god del eldre, gretne folk som bare oser av bitterhet. Lenke til kommentar
røvaren Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Det VIRKELIG interessante er hva i Jesu Kristi navn denne trøden gjør i Historie-forumet? 1 Lenke til kommentar
WonkoDent_42 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 JAAAAAAAAAAAAA!!!!!, tråd løst:))! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå