Espen Jansen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Denne gangen har de klossete figurene lært seg å snakke. Les hele saken Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Har alltid likt Lego-adapsjonen av store titler. Har en egen sjarm. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Helstrøm Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Når Frodo har fått seg den lekre barten, så må jo spillet være verdt å få med seg... Lenke til kommentar
Frackenpohl Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Når Frodo har fått seg den lekre barten, så må jo spillet være verdt å få med seg... What has been seen, cannot be unseen ;D Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format. Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)? Jeg venter for øvrig fortsatt på et åpen-verden LOTR-rollespill. Hvor ble det av The White Council igjen? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)? Det er fult ut stemmeskuespill fra filmen, men jeg aner ikke om det vil komme noe nytt. Det høres tvilsomt ut, men det kan jo hende. Selv syns jeg dette ser ut til å ødelegge totalt for sjarmen til de tidligere titlene, fordi de har fungert så godt uten stemmeskuespill. De har fortalt mer sin versjon av historien med friheter der det passer seg sånn, med slapstick og herlig mimikk. Frykter denne friheten blir borte når de må binde seg til et allerede skrevet og innspilt manus, og at sjarmen skal bli borte når det blir en legoversjon av filmen og ikke en "filmversjon av legoen" på den måten som er i f. eks.Lego Batman eller Lego Indiana Jones. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 "Samtlige av Traveller?s Tales tidligere LEGO-adaptasjoner har bestått av figurer stumme som gravstøtter." Bortsett fra LEGO Batman 2: DC Superheroes. Det er riktignok ikke ute ennå, men kommer etter planen i juni, sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Tommy1994 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Venter forsatt på Lord of the rings: The Fellowship Of The Ring, Two Towers og The Return Of The King skal komme i en trilogi til PS3. Garantert de beste Ringenes Herre spillene som er laget. Lenke til kommentar
Armagedd0n96 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?Jeg venter for øvrig fortsatt på et åpen-verden LOTR-rollespill. Hvor ble det av The White Council igjen? Man har jo "Lord of The Rings:Online" (LOTRO), som er basert på bøkene til Tolkien.. MMORPG spill Merkelig hvordan jeg får gåsehud av den sekvensen selv når den er i LEGO-format.Noen som vet om de kommer til å basere seg 100% på å klippe ut stemmer fra filmene og lime de inn i spillet, eller vil de få inn stemmeskuespillere og spille inn nytt materiale? Og vil disse i så fall være de samme som spilte i filmene (siden spillet er basert på PJ-filmene)?Det er fult ut stemmeskuespill fra filmen, men jeg aner ikke om det vil komme noe nytt. Det høres tvilsomt ut, men det kan jo hende. Selv syns jeg dette ser ut til å ødelegge totalt for sjarmen til de tidligere titlene, fordi de har fungert så godt uten stemmeskuespill. De har fortalt mer sin versjon av historien med friheter der det passer seg sånn, med slapstick og herlig mimikk. Frykter denne friheten blir borte når de må binde seg til et allerede skrevet og innspilt manus, og at sjarmen skal bli borte når det blir en legoversjon av filmen og ikke en "filmversjon av legoen" på den måten som er i f. eks.Lego Batman eller Lego Indiana Jones. Skuespillerene fra filmene skal spille inn stemmene på nytt, slik at man ikke er direkte bundet av manuset fra filmene. Har jeg lest en plass, men finner ikke linken. Tror det var spill.no Endret 3. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Man har jo "Lord of The Rings:Online" (LOTRO), som er basert på bøkene til Tolkien.. MMORPG spill Klar over dette, og det har jeg i grunn spilt ganske mye. Og selv om jeg elsker versjonen de har skapt av Midgard, altså selve verdenen man vandrer rundt i, så er fortsatt MMORPG og vanlige vestlige enspillerrollespill to vidt forskjellige sjangre med helt forskjellige muligheter for gameplay. Et TES-aktig LOTR-rollespill hadde jeg ikke sagt nei til. Endret 3. juni 2012 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Hehe, mulig jeg skal skaffe det her Digga Lego Indiana Jones 1 =D Spilte Star Wars, ikke like imponert. Men det har kan jo bli artig =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå