jack11728 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei, Jeg tenkte å kjøpe en spill console.. Er PS3 forsatt verdt å kjøpe nå? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 ja, det vil jeg absolutt påstå. Du får vente noen uker da vettu til E3 messa er ferdig i LA. Ligger nok i luften nå et nytt priskutt på ps3. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ps3 er verdt å kjøpe ja. Den koster litt mer enn xbox 360 men så har den gratis onlinespilling, MEN online er mye dårligere på ps3 enn på xbox, så hvis du velger en xbox360 som er billigere i innkjøp, og kjøper et år online for 280kr, så er du omtrent på det en ps3 koster, men sitter igjen med mye bedre online del Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei, Jeg tenkte å kjøpe en spill console.. Er PS3 forsatt verdt å kjøpe nå? den er såpass billig nå at det er totalt verdt det. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ps3 er verdt å kjøpe ja. Den koster litt mer enn xbox 360 men så har den gratis onlinespilling, MEN online er mye dårligere på ps3 enn på xbox, så hvis du velger en xbox360 som er billigere i innkjøp, og kjøper et år online for 280kr, så er du omtrent på det en ps3 koster, men sitter igjen med mye bedre online del Lukter jo xbox fan boy lang vei. Vi vet jo ikke om jack skal bruke den som underholdnings maskin eller hva ? xbox bedre på nettet men koster en del penger. ps3 har bedre innmat, og har bland annet bluray. men ps3 er absolutt verdt pengene. begge har jo fordeler og ulemper Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 det eneste Xboxen har som ikke ps3en har er vell en 5% bedre online del KUN pga den crossplay chatten eller hva det nå heter. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 det eneste Xboxen har som ikke ps3en har er vell en 5% bedre online del KUN pga den crossplay chatten eller hva det nå heter. Du skal ikke uttale deg når du ikke har prøvd da vet du Online delen til xbox er vel nærmere 95% bedre enn 5% bedre Jeg er ikke noe mere fan av xbox enn ps3, og hvis dere leser det jeg skrev en gang til, så vil jeg ikke si det heller noen spes over mot xbox. Det som står der er fakta, og hvis trådstarter kommer til å spille mye online, så er valget enkelt, da velger han xbox. Skal han ikke spille online så blir det hipp som happ hvilken han velger Ps3 er verdt å kjøpe ja. Den koster litt mer enn xbox 360 men så har den gratis onlinespilling, MEN online er mye dårligere på ps3 enn på xbox, så hvis du velger en xbox360 som er billigere i innkjøp, og kjøper et år online for 280kr, så er du omtrent på det en ps3 koster, men sitter igjen med mye bedre online del Lukter jo xbox fan boy lang vei. Vi vet jo ikke om jack skal bruke den som underholdnings maskin eller hva ? xbox bedre på nettet men koster en del penger. ps3 har bedre innmat, og har bland annet bluray. men ps3 er absolutt verdt pengene. begge har jo fordeler og ulemper Sjekk luktesansene dine, og LES det jeg skrev.... Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) @cossiemk1 Sitter du der å påstår at jeg ikke har prøvd det? jeg har en 360 liggende rett ved meg her som drukner i støv, xbox er rett og slett ikke min kopp med te. og om du ikke tror meg er Gamertaggen "Dore123" Jeg har hatt noen gode opplevelse med 360n pga de gode løsningene de har online, men de beste opplevelsene på de nye konsollene skal Ps3 ha all æren for. Endret 3. juni 2012 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 @cossiemk1 Sitter du der å påstår at jeg ikke har prøvd det? jeg har en 360 liggende rett ved meg her som drukner i støv, xbox er rett og slett ikke min kopp med te. og om du ikke tror meg er Gamertaggen "Dore123" Jeg har hatt noen gode opplevelse med 360n pga de gode løsningene de har online, men de beste opplevelsene på de nye konsollene skal Ps3 ha all æren for. Hvis du virkelig mener at xbox live bare er 5% bedre enn ps3 sin online del, så kan du ikke ha testet mye nei... Men nå sier du jo at 360`n har så gode onlineløsninger, så da vet jeg ikke helt hva du skal frem til. Men vi trenger jo ikke krangle om dette, for vi er jo enige om at xbox har den beste onlineløsningen, og det var jo igrunn hele poenget mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå