Gå til innhold

BK: Black bird....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tøfft bilde med flotte farger og fin vinkling.:) Ikke lett å komme såpass nær disse her...! Litt usikker på den blura vignetteringen - ikke helt min smak, mulig jeg evnt. heller ville lagt på en mørk vignettering hvis hensikten er å gi mer fokus til motivet. Jeg ville også ha vurdert å kutte litt i høyre side.

Ellers lurer jeg på hvor og når bildet er tatt? Det ser jo ut som om det kan være en ganske stor unge til venstre i redet. Har hørt at ravnen hekker svært tildlig på våren - kanskje nærmest på ettervinteren - for lettere å kunne fôre opp ungene med andre fuglers egg og unger.... en brutal verden.....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tøfft bilde med flotte farger og fin vinkling. :) Ikke lett å komme såpass nær disse her...! Litt usikker på den blura vignetteringen - ikke helt min smak, mulig jeg evnt. heller ville lagt på en mørk vignettering hvis hensikten er å gi mer fokus til motivet. Jeg ville også ha vurdert å kutte litt i høyre side.

Ellers lurer jeg på hvor og når bildet er tatt? Det ser jo ut som om det kan være en ganske stor unge til venstre i redet. Har hørt at ravnen hekker svært tildlig på våren - kanskje nærmest på ettervinteren - for lettere å kunne fôre opp ungene med andre fuglers egg og unger.... en brutal verden.....

Hei Astrid, tusen takk for fyldig tilbakemelding. Var usikker på bluringen, så takk for at du sier din mening :) Kutt til høyre ble også vurdert, men landet på dette da bildet er noe croppet. Ja det er en brutal verden.... Denne ravnen har rede ved fuglefjellet på Ekkerøy utenfor Vadsø, og bildet ble tatt igår :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...