MektigFlamme Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Hei! Jeg har et lite problem. Jeg har nettop formatert PC'en (igjen) men denne gangen skjedde det noe merkelig, "Lokal Disk (C:)" pleier å vise 931,51 GB ledig plass etter en full formatering. Denne gangen viser den 446! Jeg har utvidet disken før formateringen (laget forskjellige disker, f.eks spill, filmer, annet osv) dette kan ha skapt problemet. Har søkt litt rundt men har ikke klart å finne noen løsning. Her er et bilde Spørsmål: Hva menes med at den er utildelt? Er det en måte jeg kan legge den utildelte delen tilbake til (C:) ? Tusen takk for svar! Endret 2. juni 2012 av MektigFlamme Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er ingen problem i det hele tatt. Bare at du på en eller annen måte har klart å partisjonere disken. Det blir litt som å sette en ny tynn vegg i huset ditt. Du har samme plassen som før totalt, men den ene delen vil være ca halparten så stor. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Høyreklikk på C: I menyen skal det være et valg for å utvide partisjonen. Lenke til kommentar
MektigFlamme Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå