JohnsonJr Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Står i tittelen. Var noen fag jeg gjorde det litt slapt på i år. Etter sommeren går jeg 3. året på vgs Lenke til kommentar
whistle Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Du melder deg bare opp til eksamen på www.privatistweb.no, men vet ikke helt om du kan melde deg opp for høst-eksamen enda.. Eksamenene avholdes jo høst og vår, så du kan jo velge selv når du vil ha den.Kan jo være lurt å ta det på høsten, sånn at du kan ta den enda en gang hvis du fortsatt ikke blir fornøyd. Og selve eksamenen foregår nok på skolen din. Endret 3. juni 2012 av sofieoyn Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Det står "Fristen er utløpt. PrivatistWeb er sperret for registrering av eksamensoppmeldinger og registrering av nye brukere i perioden fra 02.02.12 til og med 31.08.12". Betyr det at jeg ikke får tatt opp eksamen før neste vår? Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Nei, når de åpner igjen kan du melde deg opp til høsteksamen. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Det står jo at jeg ikke får registrert meg før 31.08.12 da. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ja, altså i god tid før høsteksamen. Lenke til kommentar
JohnsonJr Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Skjønner, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå