kalli Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei! Høytalerene på laptopen min fungerer ikke. Delvis. Altså, om jeg har på fult på lyd så kan man høre lyden veldig svakt, mens med en gang jeg setter i headset så hører man det veldig høyt med de. Så det er ingen lyd, men bittelitt om man har på høyst mulig. Noen idè om hva detkan være eller hva jeg kan gjøre? Kan man innstalere driverne til lydkortet på nytt? Eller kan man ikke det når det sikkert er integrert i hovedkortet? - Kalli:) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Er det en gammel pc? Prøv først å installere lyd-driveren på ny du. Sjekket og kontrollpanel og lydinstillingene der? Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2012 Ikke så veldig gammel nei. Er en Dell Vostro ( typisk skole pc), med Windows 7. Hvor instalerer jeg lyddrivere fra da? Har sjekket lydinnstillingene på krontrollpanelet og alt står på fullt, og det er da jeg hører lyden veldig svakt. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det enkleste vil vel være å gå inn her: http://www.dell.com/support/drivers/no/no/nodhs1/DriversHome/NeedProductSelection Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Hej Kalli Hvis det ikke hjælper med en opdatering, kan du evt. prøve at følge denne guide, til fejlsøgning af lyd problemer i Windows: http://dell.to/NjFqFS Løser heller ikke dette problemet, er du velkommen til at sende mig dit servicetag i en privat besked, så kigger jeg med glæde på sagen. Med venlig hilsen Karina Hansen EMEA Social Media Outreach Professional Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLyssnar & @Delllytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå