Gå til innhold

Junifest 2012 - tomsi42 - fargeløs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

28. Final straw

7462546200_427ff06fd6.jpg

E-30 + ZD 40-150mm @ 1/125s; f/5,6; 150mm; ISO 200

Gikk en tur i nabolaget i kveld da det fint vær med sol og blå himmel. Der så jeg dette ståret som ble opplyst av kveldsolen.

Bonus i dag:

Kan bekrefte at Sigma 10-20mm er ikke glad i motlys:

7462540158_af73360318.jpg

Lenke til kommentar

Har absolutt sans for 27de. I og med at jeg setter pris på en god flare sånn dann og vann så foretrekker jeg spoilerbildet fra den 28. Har hatt en Sigma 10-20 selv men aldri klart å provosere frem så fin og jevn stråling som du har i det bildet.

Takk - vet ikke hvorfor det blir så mye flare. Kan være noe med huset.

Lenke til kommentar

29. Dewy fields

7467640786_6c52780e86.jpg

GF2 + Sigma 30mm @ 1/250s; f/5.6; ISO 200 - sammensatt av 5 eksponeringer.

Følte for å prøve meg på panorama for å se om det gjørte motivet noe mer spennende ...

Bonus:

På tide med en titt på Tanum kirke igjen, kanskje?

7467642458_8d67a18052.jpg

Lenke til kommentar

Fint panorama av kulturlandskap som bør sees i stor versjon for å få med detaljene. Tanum kirke er en flott bygning, kirken i bygda mi er dessuten av samme stil og alder og sikkert historie. Mange av mine forfedre er forresten døpt i Tanum kirke så jeg føler en viss tilknytning, setter pris på dette bildet og alle de andre derfra i årsfesten din.

Lenke til kommentar

Flotte svart hvitt bilder di siste, flotte dramatiske skyer og gråtoner der.

Takk.

Fint panorama av kulturlandskap som bør sees i stor versjon for å få med detaljene. Tanum kirke er en flott bygning, kirken i bygda mi er dessuten av samme stil og alder og sikkert historie. Mange av mine forfedre er forresten døpt i Tanum kirke så jeg føler en viss tilknytning, setter pris på dette bildet og alle de andre derfra i årsfesten din.

Takk. Det er en del kirker som er fra denne tiden (år 1100-1200), har jeg funnet ut. Jeg liker disse gamle kirkene, og tar blider av de hver gang jeg finner en ny en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...