Gå til innhold

Junifest 2012 - tomsi42 - fargeløs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De to siste her er flotte, det fra 17de ble jeg sittende å studere lenge. Fin bruk av lys på det siste her, er det en naturlig spot du så. eller har du lagd den selv?

Takk. Når det gjelder spot'en, så er den hjemmesnekra - brukte en liten led lommelykt. Har sett denne planten et par dager nå, på sin vei opp gjennom hellestienene. Og jeg lurte en stund på hvordan jeg kunne ta et bilde av den....

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Synes du har fått bra dreis på Sigmaen!

Interessant vindu, måtte se ekstra på det.

I vinsjan på kaia var det mye å se på samtidig som det er ryddig og fint komponert, flott himmel også.

Ellers så synes jeg bonus-sneilen ble fin :)

Lenke til kommentar

@RandiA - jeg er stygt reddfor at det er en løvetann, ja. Svulstig latins navn på en såpass uglesett plante.

@lama - Sigmaen var faktisk lett å bli venn med. Men det virker som om den er mer venn med Paansoic husene mine, enn Olypus EP-1 ...

@Linepusle - takk for vennlige ord - jeg ble også fascinert av de vinduene. Si i fra hvis du er i området, så skal jeg sørge før en foto-tur på Asler museum.

Lenke til kommentar

20. Pils

7410092690_1000f2c8dd.jpg

E-P1 + Pana 14mm f/2.5 @ 1/100s; f/2,5; ISO 100

En hyllest til Banana Airlines på årests lyseste dag - skulle gjerne sittet på ølhallen med en duggfrisk Mack; men det får bli en annen dag,

Dropper bonusbilde idag også ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...