Gå til innhold

Junifest 2012 - tomsi42 - fargeløs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange gode bilder allaredan med gode komposisjoner og jeg liker S&H-temaet. Nr. 1 er morsomt. Minner om at jeg ibland har fått kjött som smaker som skosåler... :) Vanskelig å velge favoritter når alle er bra, men tror det er nr. 3 og "AU på ballen" (til tross for at det er i spoiler).

Lenke til kommentar

9. Going down to the country

7169817287_24c2fb6f66.jpg

E-P1 + ME 45mm/f2.8 @ 1/800s, f/8, ISO 200

Var assistent for en venninne som var bryllupsfotograf i dag. Vi var på Årnes, som tydeligvis ligger på landet ...

Dagens bonus:

Ikke like pent på andre siden av elva - her har jeg snudd meg 90 grader mot venstre ;)

7355044658_89754b407c.jpg

edit: glemte å takke for de hyggelige kommentarene

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Nok en gang, takk for hyggelige tilbakemeldinger.

10. Ein skigard kan'kje vara evig, veit du.

7358590388_3438abe187.jpg

E-30 + ZD 40-150mm @ 1/400s; f/6,3; 79mm; ISO 200

Denne "skigarden" har dog mange år foran seg.

Bonus:

Søndagsidyll fra Sylling

7173372229_5da930cbdd.jpg

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Som alle andre er jeg svak for den litt småskumle døråpningen (eller rettere frykten for hva som kan gjemme seg innenfor).

Den siste er så enkel men også veldig virkningsfull med mønsteret i skigarden med sine skygger på den ene siden av bildet - mens trestammen på motsatt side gir en perfekt balanse i komposisjonen. Den synes jeg er meget bra!

Lenke til kommentar

Som alle andre er jeg svak for den litt småskumle døråpningen (eller rettere frykten for hva som kan gjemme seg innenfor).

Den siste er så enkel men også veldig virkningsfull med mønsteret i skigarden med sine skygger på den ene siden av bildet - mens trestammen på motsatt side gir en perfekt balanse i komposisjonen. Den synes jeg er meget bra!

Ble flott next door bilde, mystisk på et vis. Fine og mange linjer i going down bildet.

Takk. Takk. Blir mye skryt her nå ;)

Fin skigard...lignet veldig på den jeg pleier å fotografere når jeg går Stokkbekken-turen...

Tror du fotograferer en annen en - det er langt fra Stokkbekken til Sjåstad ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...