tomsi42 Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 5. Chained to the wheel GH2 + ME 45mm f/2.8 @ 1/60s; f/5,6; ISO 640 Disse dekkene stikker ingen steder. Dagens bonus: Nok en henslengt ball; denne ser noe friskere ut. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Mange gode bilder allaredan med gode komposisjoner og jeg liker S&H-temaet. Nr. 1 er morsomt. Minner om at jeg ibland har fått kjött som smaker som skosåler... Vanskelig å velge favoritter når alle er bra, men tror det er nr. 3 og "AU på ballen" (til tross for at det er i spoiler). Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Liker godt hvordan du har sett komposisjonen i # 5, former og linjeføring sitter støpt - slett ikke dum den bonusen heller. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Utrolig hva du får utav "rare" motiver, ville visst ikke ha tenkt på å bruke det der...men det ble jo riktig flott. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 Takk for hyggelige kommentarer - prøver ofte å gjøre det litt anderledes. Morsomt når det treffer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 7. Next door to the blues GH2 + ZD 25mm f/2.8 @ 1/250s; f/5,6; ISO 160 Nesten for skummelt til å gå inn ... Dagens bonus: Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Flott bilde og man lurer litt på hva mørket der inne skjuler! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Den døra var helt etter min smak. Den har hengt på to hengsler i flere generasjoner, og sett mennesker komme og gå. Knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Observerer at de tomsiske betraktninger ruller videre. Absolutt fornøyelige bilder! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) 9. Going down to the country E-P1 + ME 45mm/f2.8 @ 1/800s, f/8, ISO 200 Var assistent for en venninne som var bryllupsfotograf i dag. Vi var på Årnes, som tydeligvis ligger på landet ... Dagens bonus: Ikke like pent på andre siden av elva - her har jeg snudd meg 90 grader mot venstre edit: glemte å takke for de hyggelige kommentarene Endret 9. juni 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Vakre bølgende linjer......og det var kontraster ja, den spoileren. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Fine svart/hvit konverteringer, nr. 3 er nok også min favoritt med fine toneforløp, tekstur og dybde. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Du fortsetter i god stil, ser jeg. Liker spesielt dag 7. Både hovedbilde og spoiler har spennende atmosfär og flotte teksturer og kontraster. "Going down to the country" er også pent. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Likte siste godt. Veldig flott. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Nok en gang, takk for hyggelige tilbakemeldinger. 10. Ein skigard kan'kje vara evig, veit du. E-30 + ZD 40-150mm @ 1/400s; f/6,3; 79mm; ISO 200 Denne "skigarden" har dog mange år foran seg. Bonus: Søndagsidyll fra Sylling Endret 10. juni 2012 av tomsi42 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Som alle andre er jeg svak for den litt småskumle døråpningen (eller rettere frykten for hva som kan gjemme seg innenfor). Den siste er så enkel men også veldig virkningsfull med mønsteret i skigarden med sine skygger på den ene siden av bildet - mens trestammen på motsatt side gir en perfekt balanse i komposisjonen. Den synes jeg er meget bra! Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Ble flott next door bilde, mystisk på et vis. Fine og mange linjer i going down bildet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Fin skigard...lignet veldig på den jeg pleier å fotografere når jeg går Stokkbekken-turen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Som alle andre er jeg svak for den litt småskumle døråpningen (eller rettere frykten for hva som kan gjemme seg innenfor). Den siste er så enkel men også veldig virkningsfull med mønsteret i skigarden med sine skygger på den ene siden av bildet - mens trestammen på motsatt side gir en perfekt balanse i komposisjonen. Den synes jeg er meget bra! Ble flott next door bilde, mystisk på et vis. Fine og mange linjer i going down bildet. Takk. Takk. Blir mye skryt her nå Fin skigard...lignet veldig på den jeg pleier å fotografere når jeg går Stokkbekken-turen... Tror du fotograferer en annen en - det er langt fra Stokkbekken til Sjåstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå