Storm Truck Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg har et nyt problem med laptopen min. og denne gangen er det Windows 7 Aero trøbel jeg har. For ca 3-4 månnder hadde jeg de samme problemet men det problemet sluttet av seg selv etter 2-3 uker. og nå har det begynt igjen. For noen dager siden popet det opp at windows sier at datamskin går tegt og ambefaller å bytte fra Windows aero til windows 7 basic(samme som skjedde sist jeg hadde det). jeg trykke på det valget der man lavere å gjøre noe, men etter en halv time så bytter det øutomatisk til windows basic. Jeg vet ikke hvorfor siden det aero har fungert fin i flere månder siden sist. jeg går in på tilpas ved å høyreklikke på skrivebordet. og bytter til windows areo, men det bytter tlbake til basic etter en halv time(trur jeg) er det noen som har noen forslag på å fikse dette? P;S jeg har oppdatert drivere! Dataen spec: - Windows 7 - 6 gb ram, 640 hdd, ATI 4650 skjermkort, Intel Pentium T4400 2,2 GHz prosssesor. Her er et eksempel på hvordan det ser ut på daten Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kan være du kjører ett program som ikke støtter Aero, da kan windows finne på å disable Aero. Lukk ALT av programer som ikke trengs. Gå igjennom taskmanager og se om det er noe drit som du ikke er klar over at kjører. Lenke til kommentar
Storm Truck Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Kan være du kjører ett program som ikke støtter Aero, da kan windows finne på å disable Aero. Lukk ALT av programer som ikke trengs. Gå igjennom taskmanager og se om det er noe drit som du ikke er klar over at kjører. - ka er taskmanager? - jeg jo de samme programmene uppe som jeg hadde før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå