Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 7 Aero trobel! Help?

Anbefalte innlegg

Jeg har et nyt problem med laptopen min. og denne gangen er det Windows 7 Aero trøbel jeg har. For ca 3-4 månnder hadde jeg de samme problemet men det problemet sluttet av seg selv etter 2-3 uker. og nå har det begynt igjen.

For noen dager siden popet det opp at windows sier at datamskin går tegt og ambefaller å bytte fra Windows aero til windows 7 basic(samme som skjedde sist jeg hadde det). jeg trykke på det valget der man lavere å gjøre noe, men etter en halv time så bytter det øutomatisk til windows basic. Jeg vet ikke hvorfor siden det aero har fungert fin i flere månder siden sist. jeg går in på tilpas ved å høyreklikke på skrivebordet. og bytter til windows areo, men det bytter tlbake til basic etter en halv time(trur jeg) er det noen som har noen forslag på å fikse dette? P;S jeg har oppdatert drivere!

Dataen spec:

- Windows 7

- 6 gb ram, 640 hdd, ATI 4650 skjermkort,

Intel Pentium T4400 2,2 GHz prosssesor.

Her er et eksempel på hvordan det ser ut på daten

post-270338-0-39017600-1338671508_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være du kjører ett program som ikke støtter Aero, da kan windows finne på å disable Aero. Lukk ALT av programer som ikke trengs. Gå igjennom taskmanager og se om det er noe drit som du ikke er klar over at kjører.

- ka er taskmanager?

- jeg jo de samme programmene uppe som jeg hadde før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...