hee123 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei! Jeg har flere sanger på dataen som jeg gjerne skulle fått innpå Ipoden. Men jeg får det ikke til! Sangene er i filformatet flv. på pcen kan blir sangene spilt av i programmet VLC media player. Så: hvordan skal jeg få sangene inn på Ipoden? Ett spørsmål til: Går det an å organisere sangene i mapper/spillelister? Hvordan fungerer dette? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Du bruker vel iTunes da, så ordner alt seg - mapper, spillelister og alt. Fin oversikt der.. (Husk å sette den opp for manuell håndtering av biblioteket ditt) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Må sikkert konverteres til .mov fil vil jeg tro, siden Apple støtter så få fil formater Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Etter 0,02 sekunder på google: http://www.daniusoft.com/convert-flv/flv-to-itunes.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå