dafuq123 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Leter etter noen unge som er med å jobbe med en nettside som hobby. Jeg har allerede en god plan hva nettsiden skal handle om, og jeg har domene navn og hosting. Leter bare etter noen som vil holde på med denne nettsiden sammen med meg. PM; hvis du er interessert. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 *snip* Om du vil "rekruttere" folk må du nok si hva temaet for siden er.. 1 Lenke til kommentar
dafuq123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Deler dessverre ikke planen min her slik at alle kan lese den. De som er interesserte kan ta kontakt i innboksen. Verre er det ikke. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Deler dessverre ikke planen min her slik at alle kan lese den. De som er interesserte kan ta kontakt i innboksen. Verre er det ikke. Jeg spurte ikke etter planen din.., bare hva temaet er: Hva skal du skrive om? Er det f.eks. blomster, data, eller sminke?? Vanskelig å vite om man er interessert, når man ikke vet hva det går ut på... Lenke til kommentar
dafuq123 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Det er ikke en blogg. Men temaet blir vell bildesamling. Mer sier jeg ikke her. Lenke til kommentar
droidy Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Det er ikke en blogg. Men temaet blir vell bildesamling. Mer sier jeg ikke her. Thankyou! Da vet jeg at jeg ikke er interessert (har heller ikke tid)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå