Gå til innhold

NY PC - Gaming og vanlig bruk - 7000,-

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe meg ny PC. Den vil i hovedsak bli brukt til spilling og forefallende. Jeg har satt meg en øvre grense på 7000,-.

Jeg har satt opp en liten liste på Dustin, og trenger da litt tilbakemeldinger på oppsettet.

post-88863-0-18981800-1338660583_thumb.jpg

Har ikke behov for noen andre deler enn det jeg har lagt til der.

Så det jeg egentlig lurer på er om det jeg har lagt til vil gi mest for pengene til den prisen eller om noen har forslag til forbedringer.

Når det gjelder hvilke spill jeg spiller så går det for det meste i WoW, CS (Alle varianter) og litt forskjellig. Dette er jo for det meste spill som ikke krever så alt for mye av maskinen, men det hender at jeg tar en runde med BF3 o.l. og da er fint å kunne slippe å irritere seg så alt for mye over dårlig ytelse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke verst ut, det der. GTX 660 er det neste kortet i 600-serien Nvidia skal slippe, så om du vil vente, passer vel det temmelig godt til budsjettet ditt, ellers er GTX 670 et godt valg om du vil gå opp.

Ellers er HD 7850 og 7870 gode kort i samme prisklasse, men fra spillene du nevner, er det Battlefield som er tyngst, og der yter GTX 570 bedre per krone. 7850 og 7870 vil imidlertid overklokke bedre, støye mindre og trekke mindre strøm.

http://www.anandtech...duct/518?vs=548

Om du vil kjøpe nå, og holde deg under 7000,- totalt, er oppsettet helt fint :)

Du mangler jo en harddisk

Har ikke behov for noen andre deler enn det jeg har lagt til der.

Endret av hlnd
Lenke til kommentar

Mulig jeg venter litt da, er begrenset hvor mye man kommer til å spille i sommer uansett.

Har nok disker å ta av, er bare ikke sikker på hvor stor jeg kommer til å sette inn i tillegg, time will show.

Hvor mye bedre ytelse vil det være på GTX 660 i forhold til GTX 570?

Endret av tondren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...