capy Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 skal ha med delvis ny pc. 1. vil NF7-S V2.0 og Termalright SLK-900 passe sammen? den kjøleren er jo ganske stor. 2. på abit sine sider står det at at dette kortet har raid. stemmer det? det står ikke under spesifikasjoner, men under sammenligningen av andre AMD K7 motherboards, så jeg er litt i tvil. 3. vil det være noe problem med twinmos ram på dette hovedkortet? Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Jeg vet ikke om SLK-900 ribba passer. men du har RAID, dvs du har muligheten til å enten kjøre striping eller mirror på de to S-ATA diskene du kan ha der. jeg bruker twinmos ram og har ingen problemer, har ikke hørt om noe prob relatert til twinmos eller andre ramprodusenter. Lenke til kommentar
capy Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 den e fin! rotet litt rundt på forumet og fant en post der en fyr kjørte NF7-S V2.0 og Termalright SLK-900 sammen, så da passer det nok. noen som vet om det følger med en eller to overganger fra s-ata til "gammel" ata? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 den e fin! rotet litt rundt på forumet og fant en post der en fyr kjørteNF7-S V2.0 og Termalright SLK-900 sammen, så da passer det nok. noen som vet om det følger med en eller to overganger fra s-ata til "gammel" ata? EN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå