Bykatt Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Til beinet ble en fin komposisjon....smiler han Det var ikke det jeg "så"... Det er nok en Cheshire Cat som er ute med triksene sine igjen Ikke det heller. Der sa du noe...jeg ble oppmerksom på illusjonen når du nevner den...da holder jeg en knapp på "hjørne". Blir artig å se om det er det bykatt har sett da...morsomt med litt mystiske motiver:) Det er et hjørne, men for meg ser det ikke ut som et hjørne. Det forsvinner liksom. Det var den optiske illusjonen -- for meg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 30. juni: Sommer i Norge Jeg har forsøkt å fange litt sommerstemning i dag, så her er noen prestekrager på stengrunn, med Oslo-fjorden i bakgrunnen. Sony NEX-5N med Carl Zeiss E 24mm f/1.8 - ISO 100, f/5, 1/400s Og da var junifesten over for i år for meg. Fullført som pingle og intet mer. Passet meg utmerket, ikke vært verken slitsomt eller krevende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Det ble en markant fin forgrunn og bakgrunn i ditt avslutnings-bilde, og du har gjennomført på en solid måte - til pingle å være. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. juli 2012 Del Skrevet 3. juli 2012 Det er et hjørne, men for meg ser det ikke ut som et hjørne. Det forsvinner liksom. Det var den optiske illusjonen -- for meg. Ahh.. Synes du har fjennomført festen med stil og interessante bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå