Linepusle Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Takk for hyggelig fototreff i dag, med en våt start i Ringve botaniske hage, varmende kafetur på Tordenskjolds kro, og deretter vandring til Lade og Lilleby, avsluttet med noen gamle biler. Jeg er ikke helt fornøyd med egen innsats i dag, men her er noen bilder: 1. Ringve 2. Irr grønt! 3. Reflekterte blokker på Lade 4. Peonknopp 5. Dobbeltspeiling 6. Galore 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Morsomt å se bildene...jeg måtte prioritere annerledes i dag...men regner med flere treff... Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) To ting Randi. Det blir selvklart flere treff - kan ikke slutte nå. Og det kommer til å regne på treff senere også. Mine bilder fra idag. Fotovillig flue "Vanlig bjørk" Hundehode? ` Helena Hagen Eivind som bare er en skygge av seg selv Skiltsamling Abstrakt metall Abstrakt splæsj Endret 2. juni 2012 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Kunstneriske bilder....nydelig bjerke-bilde. (Og ser at hagen fant dere.) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Først litt blomster: Inne Og ute Farger og teksturer En gammel boble Og et par amerikanere 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Fine bilder Eivind (trodde du var på fly-spottingen jeg). Likte spesielt godt det første inne-bildet. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Så fin flue, Ratleto! Hvit mascara... Jeg er svak for de nydelige fargene på berberisen også, flott. Du har fått fram perspektivet på bildet med den store bøken, bra gjort. Eivinds første blomsterbilde er dust og lekkert, så man nesten skulle tro det var en varm sommerdag :-) bildet Farger og teksturer er flott i all sin skarpe enkelhet. Fin komposisjon. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fine bilder alle sammen! Liker spesielt: Nr. 3 og 4 (nr. 5 ble morsom ) fra Linda. Nr. 1 (perfekt fokus på hodet), 2 og 8 fra Ratleto. Nr. 1, 8, 10 og 12 fra Eivind. -- 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Så flott, Helena....spesielt bilde 2, nydelig. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker Helenas 2 og 6 særlig godt! Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 (endret) Til trots for regn og vind en vellykket fototrff. Takk folkens! Her er noen av mine Endret 3. juni 2012 av RambaZamba 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Vakre bilder, Hagen...fint at du fant de andre... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 5. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2012 Fine bilder fra et hyggelig treff. 1 og 4 er mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå