Linepusle Skrevet 26. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2012 Lekkert....flott "ildrefleks" i vannet. Takk, Randi. Fiskerne var i full fart opp og ned på bygga og i båten, så jeg er redd den oransje personen er litt uklar, men det ble noen heftige kontraster, og jeg har ikke gjort noe med fargene! han må ha hatt på seg en splitter ny oljehyre :-) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. juni 2012 Del Skrevet 26. juni 2012 Ja, morsomt med slike arbeids- og situasjons- bilder, i stedet for kunstige, oppstilte.... Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 28. juni: Sykkeltur til Ranheim, blant annet utbyggingen på Grilstad marina og nye Ranheim skole. Ble ganske fortapt i kunsten på nedsiden av skolen, en rødmalt trekonstruksjon med flere blanke fine kuler på , derfor dagens refleksjon: Exif: 10/5000 s., f/3.5, 35 mm. Neste gang tar jeg med zoomen! 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 Den ble nydelig.....det er fint å sykle på Ranheim. Det gjør jeg ofte. Om du gjør det på en søndag, kan du gå inn i museet også (Nystekte vafler). Og der er det mye å fotografere. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 28. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2012 Den ble nydelig.....det er fint å sykle på Ranheim. Det gjør jeg ofte. Om du gjør det på en søndag, kan du gå inn i museet også (Nystekte vafler). Og der er det mye å fotografere. Jeg skal til museet i august Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juni 2012 Del Skrevet 28. juni 2012 (endret) Fint Linepusle, har du sett min blogg-post derfra... Endret 28. juni 2012 av RandiA Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. juni 2012 Del Skrevet 29. juni 2012 Liker den siste veldig godt, den er både morsom og litt fengslende å se på Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 Liker den siste veldig godt, den er både morsom og litt fengslende å se på Takk for hyggelig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 1. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2012 30. juni. Siste "krampe"? En sykkeltur til Ringve botaniske hage og til andedammen, som var veldig tilgrodd men hadde både fine blomster og gakk-gakker... Exif: 1/1000 s, f/3,5. 35 mm. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Mange fine refleksjoner du har oppdaget på din vei. Min favoritt er nr. 20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå