Gå til innhold

Junifest 2012 - Linepusle - Refleksjoner

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for kommentarer. Glad for at figuren kommer fram :)

I dag har jeg vært på Tunga-området og gasset meg i store bilforretningers glassfasader... :

10. juni:

BMW reflektert mot Mini Cooper og Mini junior.

post-259403-0-97697100-1339344680_thumb.jpg

Exif: 10/150s, f 5,6. 55 mm.

Objektiv: Kit DX, 18-55 mm,

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingene. Jeg setter pris på både ris og ros til bildene mine! Jeg lærer mest av risen :wee:

I dag var jeg på Realfagbygget her i Trondheim og gikk ned til kulen nederst på Foucault's pendel som henger fra taket 6 etasjer oppe, og sakte men sikkert pendler seg rundt og velter metallstengene som er stilt opp.

12. juni:

post-259403-0-82348500-1339536828_thumb.jpg

Exif: 1/100 sec, f/2,5, 35 mm

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Så ikke at du hadde postet dette bildet her når jeg skrev på Flickr, så nå gjenbruker jeg min tekst. :)

Flott! Mange intressante lager av speilinger og mye å se på. Liker barneversjonen av bilen.

Tusen takk. Jeg var redd det ble litt voldsomt med alle refleksjonene - forstyrrende. Men det er morsomt å gå sånn og lete. :)
Lenke til kommentar

På dager med gråvær og vind er det dårlig med spennende refleksjoner i vann, sånn som Nidelven... Da må man lete andre steder. I dag har jeg vært på Gløshaugen-platået, altså ved gamle NTH.

14. juni:

Damplokomotivet Bjørkelangens pipe og lykt (med Hovedbygningen reflektert - FEIL! Det er bygget lokomotivet står utenfor, men du kan skimte Hovedbygnngen bak trærne.)

post-259403-0-26978600-1339705672_thumb.jpg

Exif: 1/125 s, f/2,5. 35mm

Endret av Linepusle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...