Anderspr0 Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Hei. Har installert BF3 og får opp en melding om at jeg må oppdatere AMD driveren. Har brukt CDen til AMD og prøvd nettsiden, men finner ikke rett oppdatering eller noe. Hva gjør jeg? Har Radeon 4770 Endret 2. juni 2012 av Anderspr0 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Windows 7 64b : http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/radeonaiw_vista64.aspx Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Lastet den ned, fortsatt samme melding. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Du får altså opp den meldingen når du kjører BF3? Anbefaler at du tester et annet nytt spill og sjekker om du får samme problemet. Lenke til kommentar
STREN Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 hei Siden du har AMD Radeon kort bør du avinstallere den gamle driveren fra install filen og starte maskinen på nytt og så installere den nye driveren. (install filen ligger på C:ati f.eks) //--STREN--// Lenke til kommentar
Anderspr0 Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juni 2012 LOL, er jo Radeon 5770 jeg har! Vil det gi noen forskjell på driverne med 4xxx HD serien - drivere? Mener jeg ALLTID har brukt 4xxx serien, siden november 2010. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå