Logiq Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Heisann, jeg lurte på hvor i all verden finner disse såkalte "aimbot" og "tracking" scriptene? Jeg bare lurer fordi jeg vil prøve dette ut selv etter utallige runder med folk som har dette aktivert. Noen som har noen sider angående dette med hacking eller no sånt? Vet at det er i strid med alles mening, men som sagt jeg vil bare prøve det. Lenke til kommentar
oophus Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Du hater at du blir drept av folk som bruker det, også vil du prøve det selv? Du vet du bare bidrar med å gjøre hele opplevelsen for andre enda verre. Lenke til kommentar
Logiq Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Svarte på det i innlegget. Men ja, jeg vil prøve det ut! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 1a. Det er idag ikke lov å dele linker, oppskrifter eller svare på spørsmål om hvordan man jukser i online flerbrukerspill. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313787&pid=17159367&st=0entry17159367 Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg