Jann. Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Sykkel og bilde 9 ble flott, man kan komme over masse gammelt i skogen som blir flott på et knips. liker det siste her knall lys. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Flott vinkling...du er utrolig flink med komponeringen Takk, takk! Det var da en bemerkelsesverdig himmel, ser ut som om tordenværet skal brake løs når som helst. Stilig. Dratt litt i spakene under S/H-konverteringen? Takker! Himmelen var utrolig mörk ("doomsday"-moln - så to andre som også tok bilder og det har jeg aldri sett för her i Heimdal ), så jeg har ikke gjort mye med bildet foruten å endre til S&H. Sykkel og bilde 9 ble flott, man kan komme over masse gammelt i skogen som blir flott på et knips. liker det siste her knall lys. Tusen takk! Dag 12: Vy fra Uståsen, en kort gåtur fra hjemmet: EXIF: 35mm, 1/125, f/5, ISO 100. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 For noen dramatiske skyer da gitt, flott! Fine farger og vegen som fører blikket inn i bildet. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Nydelig bilde. Flotte skyer og fin dybde, der veien fører oss innover i bilde. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Stram komposisjon. Kunne det vært interessant å få fram fargene i noen av fargefeltene i vinduene, feks. Bare det oransje? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2012 Mange takk for hyggelige kommentarer! Linepusle, er usikker på hvilket bilde du mener for jeg ser ingen vinduer i dagens? Dag 11? Intressant forslag. Har aldri prövd å ta frem enkelte farger. Skal teste når jeg får tid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2012 Del Skrevet 12. juni 2012 Kjempefint.....flott med den vei-svingen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Takk Randi! Endret 13. juni 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 (endret) Mange takk for hyggelige kommentarer! Linepusle, er usikker på hvilket bilde du mener for jeg ser ingen vinduer i dagens? Dag 11? Intressant forslag. Har aldri prövd å ta frem enkelte farger. Skal teste når jeg får tid. Ja, det var bilde nr 11 - beklager uklar melding Og dag 12 med den fine svingete veien gir meg lyst til å gå tur. Endret 13. juni 2012 av Linepusle Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 (endret) Takk igjen Linepusle! Dag 14: Gikk en kort tur i Vestre Rosten. EXIF: 35mm, 1/250, f/4.5, ISO 100. Endret 15. juni 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 14. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2012 Fant et annet bilde som var mye bedre, så jeg bytte. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Kjempeflott...dette blir jo bare bedre og bedre... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Mye bra her, dagens er intet unntak. Liker de kvadratiske formene som går igjen og igjen, eneste jeg har å pirke på er at det kanskje kunne kanskje vært enda tettere utsnitt for å bli kvitt leca-steinene nederst i bildet. Ellers er den forlatte sykkelen en stor favoritt hos meg også. Dag 11 synes jeg også var bra komponert med fint lys, det gjorde seg virkelig i s/h! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Godt bytte på dagens (unnskyld, gårsdagens) bilde. Mye bedre enn det du hadde først. Du er flink til å finne mønstre der du ferdes! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Tusen takk igjen for hyggelige kommentater! Bra forslag Anfall. Jeg var opptatt av at bildet skulle väre akkurat 1x1, men egentlig trenger det jo ikke å väre det, så jeg har beskåret det litt nå og lastet opp en ny versjon. Dag 15: EXIF: 35mm, 1/100, f/4.5, ISO 100. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 15. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2012 Forresten, noen som vet hvordan det funker med den personligen utfordringen? Til tross for at jeg er meget fornöyd med dette objektivet fikk jeg helt plutselig veldig lyst å bruke min 50mm noen dager. Hvis jeg gjör det, betyr det at jeg ikke har klart Junifesten, eller er den personlige utfordringen kun en målsetting som man kan fragå? Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Stilig kvadrat mønster bilde du fikk til der. Samme med bilde 15, her går det i kvadrat, stilig ble di Ble stilig, kjenner jeg må bli litt mere kreativ når man tar bilder. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Veldig flott de to siste, kreativt og godt sett. Og flott utsnitt på begge. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2012 Del Skrevet 15. juni 2012 Forresten, noen som vet hvordan det funker med den personligen utfordringen? Til tross for at jeg er meget fornöyd med dette objektivet fikk jeg helt plutselig veldig lyst å bruke min 50mm noen dager. Hvis jeg gjör det, betyr det at jeg ikke har klart Junifesten, eller er den personlige utfordringen kun en målsetting som man kan fragå? Godt spørsmål. I tidligere fester så har vi sagt at utfordringen er en del av kravet. Men ettersom du er påmeldt som pingle, så er det minst 2 bilder i uka som skal følge utfordringen. Ellers kan du gjøre hva du vil. Men skal du poste bilder med 50mm-eren i denne tråden så bør vel de merkes som "pause-bilder" eller noe slikt. Det har blitt gjort et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå