Bykatt Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Morsomt. Og nydelig lys og omgivelser! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Oi, her var det mye bra - vanskelig å plukke noen favoritt, men likte godt det i fra Skansen og av Heimdal kirke. Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Bildet av stolen var virkelig flott. Fine farger og flott lys. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fint med repetisjonsøvelser - vinteren har ikke hjulpet på fasongen Fint skyggespill og komp på kirkebildet. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2012 Takk alle, inspirerende med mange kommentarer! Dag 8: Ble et skrotfunn i närområdet idag også: EXIF: 35mm, 1/125, f/1.4, ISO 100. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Flott det siste her. Nyyydelig lys! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 (endret) Dette er pent HelenaN. Bildet fortjener sentral veggplass. Endret 8. juni 2012 av Targa_PC Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Fint lys og nydelig fargetoner på de to siste her! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Liker godt "skrotbildene" med tynn DOF og pent lys. Fargene passer bra til bildene. Synes togbildet er artig, med toget på brua som ligner et stort lokomotiv. Lenke til kommentar
twoeyes Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Mye fint her, heftige farger i den første av bobla, men de to siste er mine favoritter med lys og rom og nydelig bokeh. Blir spennende å følge med videre. Endret 10. juni 2012 av twoeyes Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Tusen takk for hyggelige kommentarer! Dag 9: Det ble en fin tur til Storfossen og Mettifossen: EXIF: 35mm, 1/30, f/13, ISO 100. På veien hjem, ved Malvik tror jeg, fant jeg dette huset: Endret 10. juni 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Utrolig flott de to siste der også...den "stygge" sykkelen er jo helt malerisk, likeså det falleferdige huset..mye vakkert i decay. Lenke til kommentar
ulfgre Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Flotte bilder, likte spesielt sykkelen. Kjøpte selv ett CZ D 35 1.4 nytt fra fotovideo for en uke siden, men måtte returnere det og fikk pengene igjen. pga feil på objektivet Vet ikke helt om jeg kommer til å satse på bedre lykke neste gang eller gå for den mindre CZ D 35 f2. Uansett artig å se ett 1.4 som virker i hendene på en dyktig fotograf Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 10. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2012 Betemte meg for å byte til et annet bilde for igår. Huset som Randi kommenterte er nå i spoiler. Utrolig flott de to siste der også...den "stygge" sykkelen er jo helt malerisk, likeså det falleferdige huset..mye vakkert i decay. Takk, takk! Flotte bilder, likte spesielt sykkelen. Kjøpte selv ett CZ D 35 1.4 nytt fra fotovideo for en uke siden, men måtte returnere det og fikk pengene igjen. pga feil på objektivet Vet ikke helt om jeg kommer til å satse på bedre lykke neste gang eller gå for den mindre CZ D 35 f2. Uansett artig å se ett 1.4 som virker i hendene på en dyktig fotograf Mange takk! Så kjedelig med objektivet! Det venter man seg ikke med objektiver i denne prisklassen, men alt kan jo skje. Mitt funker perfekt, så hvis du skulle pröve igjen går det sikkert bra, men jeg skjönner om du er usikker. 35/2 er også et flott objektiv. Du kan evt. spöre twoeyes om han er fornöyd. Han har 35/2 og bruker det i sin Junifest. Håper det blir bra, uansett hva du ender opp med. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. juni 2012 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er lov å ombestemme seg.....fossen var flott også, skjønner du ofte har valgets kvaler; du har så mange fine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Pen foss! Liker at den er dobbel. Skyene bak og s/h bidrar nok til ekstra atmosfære. Endret 11. juni 2012 av Slettet-U8ZiojSR Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Sykkelbildet er bare utrolig flott, og det er også bildet av de to vannfallene - to helt forskjellige typer motiv som du helt tydelig mestrer på en forbilledlig måte. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 11. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2012 Takk igjen! Inspirerende med hyggelige tilbakemeldinger (dog er konstruktiv kritikk selvfölgelig også velkommen). Dag 11: Jeg er glad at jeg fant snarveien til Tiller for noen månad siden, for nå har jeg et sted å dra til når det plutselig blir spennende lys, som f.eks. tidligere idag. EXIF: 35mm, 1/400, f/4, ISO 100. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Flott vinkling...du er utrolig flink med komponeringen Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 Det var da en bemerkelsesverdig himmel, ser ut som om tordenværet skal brake løs når som helst. Stilig. Dratt litt i spakene under S/H-konverteringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå