Gå til innhold

Junifest 2012 - HelenaN - 35mm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-U8ZiojSR

Liker godt "skrotbildene" med tynn DOF og pent lys. Fargene passer bra til bildene. Synes togbildet er artig, med toget på brua som ligner et stort lokomotiv.

Lenke til kommentar

Flotte bilder, likte spesielt sykkelen. Kjøpte selv ett CZ D 35 1.4 nytt fra fotovideo for en uke siden, men måtte returnere det og fikk pengene igjen. pga feil på objektivet :hm:

Vet ikke helt om jeg kommer til å satse på bedre lykke neste gang eller gå for den mindre CZ D 35 f2. Uansett artig å se ett 1.4 som virker i hendene på en dyktig fotograf :)

Lenke til kommentar

Betemte meg for å byte til et annet bilde for igår. Huset som Randi kommenterte er nå i spoiler.

 

 

Utrolig flott de to siste der også...den "stygge" sykkelen er jo helt malerisk, likeså det falleferdige huset..mye vakkert i decay.

 

Takk, takk! :)

 

 

Flotte bilder, likte spesielt sykkelen. Kjøpte selv ett CZ D 35 1.4 nytt fra fotovideo for en uke siden, men måtte returnere det og fikk pengene igjen. pga feil på objektivet :hm:

Vet ikke helt om jeg kommer til å satse på bedre lykke neste gang eller gå for den mindre CZ D 35 f2. Uansett artig å se ett 1.4 som virker i hendene på en dyktig fotograf :)

 

Mange takk!

Så kjedelig med objektivet! Det venter man seg ikke med objektiver i denne prisklassen, men alt kan jo skje. Mitt funker perfekt, så hvis du skulle pröve igjen går det sikkert bra, men jeg skjönner om du er usikker. 35/2 er også et flott objektiv. Du kan evt. spöre twoeyes om han er fornöyd. Han har 35/2 og bruker det i sin Junifest. Håper det blir bra, uansett hva du ender opp med.

Lenke til kommentar

Takk igjen! Inspirerende med hyggelige tilbakemeldinger (dog er konstruktiv kritikk selvfölgelig også velkommen).

 

Dag 11:

 

Jeg er glad at jeg fant snarveien til Tiller for noen månad siden, for nå har jeg et sted å dra til når det plutselig blir spennende lys, som f.eks. tidligere idag.

 

post-178020-0-90739200-1339436488_thumb.jpg

 

EXIF: 35mm, 1/400, f/4, ISO 100.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...