HelenaN Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Bruker: HelenaN Utstyr: Canon 5D og ZE 35mm/1.4. Deltakernivå: Pingle Utfordring: Kun bruke 35mm Takk Randi for at du minte meg om festen! Hadde egentlig ikke tenkt å bli med, men det var så hyggelig i april at jeg gjör et forsök til tross for at jeg egentlig ikke har tid. At kun bruke 35mm er vel egentlig ingen utfordring siden det er min favoritt, men jeg orker ikke med noe mer krevende akkurat nå. Det viktigste blir å komme meg ut å ta bilder, og pröve å variere motiven. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Så fint at du blir med....jeg slår meg med fordi det "tvinger" meg til å avsette tid for foto. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2012 Samme her, og dessuten synes jeg det er lettere å finne inspirasjon om man har noe å bruke bildene til. Dag 2: Tatt under fototreffet i Trondheim igår: EXIF: 35mm, 1/50, f/9, ISO 100. Poster kanskje et bilde fra idag imorgen, og sjekker andres tråder. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Interessant bilde m. t. p. knallfargene på bobla i kontrast mot omgivelsene rundt og bak. Liker Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Kjempeflott - og knall-farger. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Fint bilde og farger forteller litt. Ser man et alarm skilt der eller? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Stilig fargeklatt (eller er det fargekladd?) av en boble. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Bra bilde, Helena, med herlige omgivelser. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Vet ikek hvem som trengs mest jobb - bilen eller huset? Morsomt stemningsbilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Flott start på festen. Bobla spretter ut av bildet med spenstige farger. Knall! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 En knallfarget boble uten øyne legger man merke til. Fine og rustne vinduer i bakgrunnen. Flott! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 (endret) Takk alle sammen for hyggelige kommentarer! Dag 4: Skansen: EXIF: 35mm, 1/125, f/5.6, ISO 100. Ilabekken: EXIF: 35mm, 1/30, f/4, ISO 100. Dag 5: Heimdal kirke: EXIF: 35mm, 1/200, f/5, ISO 100. Endret 6. juni 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Fine Juni-fest-bilder, Helena. Flott komposisjon av Heimdal kirke. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Likte også veldig godt komposisjonen i bildet av Heimdal kirke. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2012 Takk til dere begge! Bytte forresten til et annet bilde for dag 4. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Da jeg så på kirkebildet første gang tenkte jeg at det var da et helt greit bilde, men ikke noe mer enn det.. Men etter å ha sett litt mer på det dukker de to skyggedetaljene opp, korset i forgrunnen og skyggen av treet på tårnet som kunne vært den ene halvdelen til treet ved siden av. Det gjør dette bildet til et svært severdig bilde! Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Flotte bilder. Nydelig av kirken med sine skygger og flott utsnitt. Flott speiling på skansen. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2012 awesnes, tusen takk for hyggelig kommentar! Skyggene var det som gjorde at jeg fikk lyst å ta bildet, så det gleder meg at du la merke til dem. Rmatt, mange takk! Dag 7: Gjenbruk av motiv (tok bilde av disse stolene i Aprilfesten også, men da var det masse snö). Det er kun to minutter fra huset, så det er godt mulig at de dykker opp fler ganger... EXIF: 35mm, 1/400, f/1.4, ISO 100. Her er bildet i Aprilfesten. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Kjempestilig, Helena...og morsomt å sammenligne. (I en blogg eller foto-bok kan man sette de opp ved siden av hverandre.) Det er fint å bruke samme motiv under ulike forutsetninger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå