Valkyria Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg skal lage noe terreng til tabletop-gaming og har ut ifra tutorials og guider funnet ut at de to viktigste ingrediensene er Polystyren/Kompakt isopor og Kapaplater/Arkitektpapp (vi har ikke gode ord på norsk for foamboard) Jeg har funnet kapaplater på nett, men vil helst slippe frakt om jeg kan plukke det med meg fra en butikk. Polystyren derimot vet jeg ikke hvor de kan ha i Bergen. Om det er noen som vet om noen materialforretninger som kan selge noe slikt, så setter jeg pris på om jeg får vite navnet på forretningen Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 I byggvarehus finner du ekspandert polystyren (EPS) og ekstrudert polystyren (XPS). Se om en av disse kan passe ditt bruk. XPS er vesentlig mer kompakt en EPS. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Forsøker meg på Byggern i første omgang da Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Bla deg litt ned til 'Bygging av landskap': http://home.online.no/~bjornrl/jokermodul.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå