mortenbr Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 black books black adder wilfred (us versjon) louie Lenke til kommentar
Superby Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Blue mountain state Lenke til kommentar
mikkel lien Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Jeg lurer på om noen har noen gode komedie serier å anbefale? Har sett disse: weeds Friends King of queens, Two and a half men, big bang theory, how i met your mother Party down Episodes Community Its always sunny in philladelphia Californications, Liker ikke slike animasjons greier, som simpsons osv med unntak av south park. Av de seriene som er nevnt ovenfor så likte jeg best Its always sunny in philadelphia og party down. two and a half men osv blir kjedelig etter du har sett 2 episoder..... Her har du gått glipp av den desidert beste serien som er lagd gjennom tidene: South Park. Gjennomført genialt, og skal godt gjøres å mislike den humoren. Anbefales til tusen. Begynn å se på de gode sessongene i starten, slik at du får satt deg inn i serien. Så er det bare å nyte alt fra sessong 8. Ønsker virkelig jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå