lol123xD Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg lurer på om noen har noen gode komedie serier å anbefale? Har sett disse: weeds Friends King of queens, Two and a half men, big bang theory, how i met your mother Party down Episodes Community Its always sunny in philladelphia Californications, Liker ikke slike animasjons greier, som simpsons osv med unntak av south park. Av de seriene som er nevnt ovenfor så likte jeg best Its always sunny in philadelphia og party down. two and a half men osv blir kjedelig etter du har sett 2 episoder..... Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Har du sett The League som går på FX? Kan godt hende den faller i smak! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Eastbound and Down, Parks and Recreation? Lenke til kommentar
bas Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 (endret) The Office (US) UK (US er bra det også, må innrømme det, men da snakker vi de tidlige sesongene, de par siste har vært begredelige) Prøver å slite meg gjennom Parks and Recreation siden det visstnok skal bli bedre etterhvert, men er nå halvveis i s2 og det er så forbanna platt og dårlig at jeg fatter rett og slett ikke hvordan denne serien klarte å få klarsignal for flere sesonger. Det bør jaggu ta seg opp kraftig, anbefales ikke så langt. Og før noen anbefaler verdens desidert dårligste serie så sier jeg styr unna, The Big Bang Theory er like dårlig og platt som mot i brøstet. Endret 4. juni 2012 av bas 1 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Parks and Recreation Ron Swanson er dessverre 90% av serien, men likevel ofte verd det. Lenke til kommentar
Lafro Skrevet 13. juli 2012 Del Skrevet 13. juli 2012 The Office (US) Er selv ganske hekta, haha! Sett nesten alt fire gange :O 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Parks and Recreation Ron Swanson er dessverre 90% av serien, men likevel ofte verd det. Strengt tatt 20% men. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Annbefaler The Big Bang Theory på det sterkeste. I alefall de 3 første sesongene Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Ah, ja. Klovn er helt fantastisk! Big Bang Theory, som alt annet av Chuck Lorre, er erkeamerikansk fordummet humor hvor publikum må fortelles hvor de skal le. Blir flau. Lenke til kommentar
RainAngel Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Shameless (US) Hysterisk morsom, selv om den egentlig skal være mer drama. Har ikke sett den originale britiske versjonen, så kan ikke uttale meg om den, men den er på 9. sesong nå tror jeg så NOEN må jo se på den. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Frasier er en av de bedre komedieseriene der ute. Andre verdige, nyere serier: - Suburgatory. - Community. - New Girl. Lenke til kommentar
anonymku Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hvilket liv - NRK !!! (My Family - BBC) SE KLIPP. Endret 25. august 2012 av anonymku Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 To ord: Arrested development. At en så genial serie bare varte tre sesonger sier vel sitt om flertallets totale mangel på alt som ligner på god smak og intelligens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå