FrihetensRegn Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Skal det være en hvit t-skjorte innenfor en hvit dresskjorte, eller er det mer riktig å ha hvit dresskjorte uten noe under? Tenker da på standard svart-hvit dress. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 T-skjorte under skjorten funker bra det. Men som du sier så må det være hvitt under hvitt. Da synes det ikke. Vanligvis bruker jeg bare skjorte, men hvis jeg regner med å fryse (f.eks. vintertids) hender det jeg bruker en T-skjorte under. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 For meg er normen å ha en hvit t-skjorte under. Det var t-skjortens opprinnelige bruk også. Det må være en helt hvit t-skjorte slik at den ikke syntes gjennom, og helst med "usynlige" sømmer, slik at du ikke får rare kanter på skjorta. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Pleier å ha skjorte når det er småkaldt men hvis det er varmt dropper jeg t-skjorta:) Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 T-skjorte, gjerne med en fin V-hals eller lignende fungerer fint det. Alternativt også tank-topp under, om du ikke knepper opp mer enn 2-3 knapper fra toppen. Som oftest på vintertid som L4r5 nevner. Og er jeg innendørs så pleier skjorta å være ganske godt kneppet opp. Skal det være hvit skjorte så må det nautrligvis også være hvit under, ellers blir det raskt rimelig stygt. Men såklart, det kommer jo litt ann på stilen du sikter deg inn på. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Siden det ikke er så kaldt ute og t-skjortens øvre kant vises over skjorten, så tar jeg uten denne gang Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Da håper jeg du har en god deo. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Godt valg. En t-skjorte med høyere krage enn skjorta blir fort stygt. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Hvorfor ikke bruke en hvit singlet under? Singleter har ofte dypere hals, noe som gjør at kragen på t-skjorten ikke synes under skjorten om du har den øverste knappen åpen. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg pleier også å bruke singlet. Ikke synes det, og mye mer behagelig. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Skal skaffe meg en hvit singlet. Har bare grå og svart nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå