Lillemester Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Hei! Skjermkort heter XFX Readon HD 6870 1024 MB DDR5 (HD-687A-ZNFC). Og skjermkort ble alfor varm og noe ganger hakker. Jeg tok den ut av PC. Og jeg byttet til MSI Geforce. Og jeg fjernet alle AMD driver og ny driver MSI Geforce. Det funker bra og veldig lav temperatur. AMD skjermkort: Jeg tok bare deksel av og jeg så den som mye støv og noen tett. Jeg holder boks som lufttrykk for å fjerne støv. Så alt er ren. Og jeg skulle sette den tilbake igjen på noen dager. Det vil ikke kjøre og hvorfor? Jeg vet at Windows\system32 har lagret den som kan fikse AMD readon igjen. Jeg byttet igjen til MSI Geforce. Jeg sjekket til Systemkonfigurasjon og Oppstart: hakke for Alle aktiv. Og restart på grunn av jeg får svar når vindu sier. Jeg fikk litt sjokk og forvirre. Hvordan kan den få tilbake som normal? Se bilde: Hvordan kan AMD AVT for å drive som kan laste ned fra internet? Jeg skulle ikke fjerne alle AMD filer. Jeg angrer... Kan dere mulig hjelpe meg for å laste ned? Eller dere har som type som meg som dere kan sende e-post til meg? Fordi jeg trenger XFX Readon fordi det er meget bra enn MSI Geforce. Tusen takk for hjertelig hjelp! Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. juni 2012 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2012 Hei, det første du kan prøve er å avinstallere alt av AMD- og Nvidia-drivere på maskinen din. Så kan du prøve å skrive neste post litt mer forståelig, for jeg fikk vondt i hodet av å lese dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå