Nitrius Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) Etter å ha gått fra S2 til S3 så er det en liten ting som plager meg litt for øyeblikket, og det er Automatic Brightness, på S2 funker den slik jeg ønsker, men på S3 så virker den litt vel brå noen ganger, med tanke på hvor mye lysstyrke den velger å sette. Eksempel, telefonen ligger i dvale, jeg trykker power knappen for å vekke den, skjermen kommer på med en viss lysstyrke, kommer meg forbi låseskjermen og vips så hopper lysstyrken opp 3 hakk, akkurat det er forsåvidt ikke noe problem, men det som er irriterende er når skjermen velger å gå ned 3 hakk på lysstyrken uten at det egentlig har skjedd noe med lyset rundt i rommet. Noen flere som har lagt merke til dette? Edit: Når jeg tenker meg om så irriterte jeg meg vel over det samme på S2, var vel derfor jeg valgte å ikke bruke Automatic Brightness. Endret 2. juni 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Syntes det var slik på s2 i begynnelsen..tror det ble bedre etter en oppdatering..men nå har jeg nesten brukt MIUI rom hele tiden:) Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Leste i en eller annen test et eller annet sted at det var slik, så du er hvertfall ikke alene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå