AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Hei. Jeg har i det siste irritert meg over blandet signaler fra en dame. For å lage long story short. Jeg snakket med henne mye over telefon før, spurte henne ut på middag. Men da var hun ikke ute etter noe forhold. Hun skulle reise bort i et halvt år, men jeg vet ikke om det er det som er den virkeligge årsaken til at hun ikke ville ha noe forhold. Nå har det halve året gått. Jeg har fått noen meldinger ut av det blå fra henne før hun reiste og litt etter. Men det er veldig stille. Meldinger som kan tyde på at hun vil prate litt. Jeg traff henne litt tilfeldig ute på byen, det ble en veldig fin kveld hvor hun ble med meg hjem. Det skjedde ikke noe mer en litt mat og søvn, da jeg er så usikker på henne prøvet jeg ikke heller. Hun reiste hjem dagen etter litt tidlig da hun jobber helg. Det er vell gått 2 uker siden dette. Jeg har sendt henne noen meldinger, men ikke fått svar på mer en. Der jeg spurte henne hvorfor hun ikke svarte(jeg begynte å bli lei) Hun svarte hun var veldig opptatt. Ha en fin dag du også Konklusjon: Jeg snakker til en vegg, eller jeg føler i det minste det. Da det har vert sånn over 2 uker nå. Jeg har ikke mast på henne eller sendt henne meldinger for ofte. Meldinger hun får fra meg er ikke noe vanskelig å svare på om man finner litt tid til det, noe jeg mener at man gjør på 4-5 dager Jeg trenger noen råd her! Dette er noe som irriterer meg mye! Anonym poster: 63fe843c73c21703c348308c4a06c2fe Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 (endret) For å si det på en direkte måte: hold kjeft og se hva som skjer Indirekte: Du har tatt kontakt, så hun vet at du "tenker" på henne. Så da ser jeg på din jobb som gjort, legg fra deg mobilen, og ikke tenk mer på det. Utrolig nok er det da ting begynner å skje, når du ikke viser interesse vekker du hennes interesse dersom hun er interessert. Det at man ikke svarer før det har gått lang tid (4-5 dager) og svarer med at man er opptatt ser jeg ikke på som noe positivt tegn, men for alt jeg vet kan det hende hun var det. Edit: Et tips, ikke spør om hvorfor du ikke får svar. Da virker du desperat og gir inntrykk av at du bare sitter med mobilen i hånden og stirrer på skjermen mens du venter på svar. Får du ikke svar en dag så vent 4-5 dager før du sender en ny. Det kan være hun glemte å svare på den. Endret 2. juni 2012 av Nickless Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Bare så det er sagt: Damer gir ikke blandende signaler. Selv om det gis signaler med hver sin hensikt og som kan tolkes til å kollidere med hverandre, er hovedhensikten den samme; å gi ET signal. Problemet er at mange emosjonelt ureflekterte menn har problemer med å tolke hensikten bak signalene som gis. Her er kommunikasjon essensielt. Kvinner vil at menn skal spørre hvor skapet står. Ikke nok med det, mennesker har et umettelig behov for bekreftelse på en eller annen måte. Mange mennesker som ikke fullt og helt kan si det rett ut: "Gi meg bekreftelse", sørger for å sende signaler om at det er på tide å bekrefte på nytt. Syklusen varierer i omfang hos ulike mennesker. Noen trenger det hver dag, andre er fornøyd med at du husker bursdagen. Det hele er en nødvendig sosialinteraktiv mekanisme. Det er svært dumt å si: "Hvorfor maser du. Jeg sa at jeg elsket deg når vi giftet oss. Sånn er det helt jeg sier det motsatte". Dama i ditt tilfelle virker ut fra det du har beskrevet å sende et signal: "Jeg vet ikke hva jeg vil, la meg være i fred". Jeg enig med Nickless. Du får se hva som skjer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 Tusen takk for svarene Setter stor pris på det! Kan si meg enig i det dere sier, måtte bare høre andres meninger også Anonym poster: 63fe843c73c21703c348308c4a06c2fe Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke send meldinger med mindre du planlegger et møte. Lenke til kommentar
Filterløs Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Hey, vil ikke ødelegge håpet for deg men det er stor sannsynlighet for at din sjanse var den kvelden hun ble med deg hjem. At du ikke mannet deg opp til å prøve deg da OG at hun da i ettertid ikke svarer deg tolker jeg som om at hun ga deg en sjanse du ikke tok og mista interessen. En jente som er keen sender så mye meldinger at TLFn aldri ligger stille og svarer ALLTID ASAP eller forteller deg hvorfor det tok litt tid. Det er i alle fall mine erfaringer. Har forresten gått på samme smellen selv et par ganger! 1 Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Mange gode svar i tråden så langt. Virker som at enten: * Hun vet ikke helt hva hun vil eller * Hun vil ikke ha noe med TS å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå