Salticidaen Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 hey. sitter her og skriver med musen pga tastaturet ikke fungerer skikkelig. når jeg skriver, ender jeg opp med doble bokstaver og tegn på en del taster :S a =0a k=*k n = nj bare for å nevne noe. noen som aner hva det kan være? mange takk for svar. er desperat. Lenke til kommentar
Salticidaen Skrevet 2. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2012 På tide å kjøpe nytt? laptop Lenke til kommentar
Klompisify Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 På tide å kjøpe nytt? laptop Hvor kjøpte du laptop'en? Når? Lenke til kommentar
braatheen Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Sølt noe på det? Kliss og dritt gjør ofte at det kan bli noe dritt der.. MEN: Prøv og rense tastaturet.. Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Min gamle laptop har et lignende problem. En lett/billig dog ikke optimal løsning enn så lenge kan være å kjøpe et eksternt tastatur (ca. 200kr), så kan du i det minste bruke den til å skrive på, selvom den portable faktoren går ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå