RandiA Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Fin komposisjon den siste der også....hyggelig at du ble med i Juni-festen da, mange interessante bilder du har vist i din første "fest"...blir vel veteran jeg da, faktisk min 5. Uten at det har gitt seg særlig utslag i kvalitet, he,he... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Fin komposisjon den siste der også....hyggelig at du ble med i Juni-festen da, mange interessante bilder du har vist i din første "fest"...blir vel veteran jeg da, faktisk min 5. Uten at det har gitt seg særlig utslag i kvalitet, he,he... Takk for det...det blir nok mer festing på meg etterhvert. Synes du har mye gode bilder...og du har en fin blogg som har vært verdt besøkene:) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Takker for det...neste "festen" er vel Oktober, om det blir som før. 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 Takker for det...neste "festen" er vel Oktober, om det blir som før. Takk igjen, da er det nok tid til å komme på en ny utfordring. Ser også at det er fullt mulig å lage sine egne fester og utfordringer, poste i månedstråder, oprette eget galleri og mye mer. Synes det finnes utrolig mye gode muligheter her for den som vil Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. juni 2012 Del Skrevet 30. juni 2012 Jada, vi har mange ekstra "utfordringer" og treff også. Jeg har lært mye foto her de 6 årene jeg har vært med. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Fantastiske Bilder, serien med kameleonedderkoppene falt i smak, spesielt de fra den 24. 1 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juli 2012 Del Skrevet 1. juli 2012 Veldig artig og inspirerende å følge festen din, jeg ga fort opp å finne noen favoritter for de er det mange av. 1 Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Fantastiske Bilder, serien med kameleonedderkoppene falt i smak, spesielt de fra den 24. Mange takk for det Veldig artig og inspirerende å følge festen din, jeg ga fort opp å finne noen favoritter for de er det mange av. Mange takk for hyggelige ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå